اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته یازدهم لیگ دسته یک بسکتبال؛

بسکتبال کاله مغلوب تیم صدرنشین شد

خبرگزاری فارس: در هفته یازدهم لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور تیم کاله مازندران مغلوب تیم صدرنشین آرارات تهران شد.

بسکتبال کاله مغلوب تیم صدرنشین شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، در هفته یازدهم لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور که آخرین هفته دور رفت این دوره از رقابت‌ها بود، تیم بسکتبال کاله مازندران شب گذشته مغلوب تیم صدرنشین آرارات تهران شد.
تنها نماینده مازندران در این دوره از رقابت‌ها با نتیجه 74 بر 60 مغلوب تیم تهرانی آرارات شد.
امیرحسین صفارزاده سرداور این دیدار حساس بوده که در امر قضاوت روح‌الله ماهر و حمیدرضا صالحیان او را همراهی کردند.
نماینده و ناظر فدراسیون بسکتبال نیز هوشنگ قائم‌خواه یکی از پیشکسوتان این رشته ورزشی بود.
رضا نوری که یکی از مربیان جوان استان مازندران است هدایت کاله را برعهده دارد که با استفاده از تجربیات علی‌محمد رجایی سرپرست این تیم و دبیر هیئت بسکتبال مازندران امیدوار است تا با بهره‌گیری از بازیکنان جوان و بومی خود بتواند نماینده شایسته‌ای برای شمال کشور باشد.
کاله مازندران سال گذشته جام قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را بالای سر برده و به لیگ برتر بسکتبال کشور صعود کرد، ولی امسال نیز امید زیادی به قهرمانی و حضور در بین تیم‌های لیگ برتری دارد.
آرارات تیم صدرنشین گروه دوم این دوره از رقابت‌ها بوده که در تعقیب آن کاله مازندران در جایگاه دوم جای دارد و این امر بر حساس بودن دیدار دیروز دو تیم نیز بیش از پیش افزوده بود.
بعد از پایان دور رفت این رقابت‌ها تیم‌های حاضر در لیگ دسته یک بسکتبال به تعطیلات نیم فصل می‌روند و نیم فصل دوم این رقابت‌ها از 16 دی پیگیری می‌شود.
در هفته دوازدهم لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور تیم کاله مازندران از ساعت 16 روز جمعه 16 دی در بابل میزبان صنایع شاهرود است و آرارات تهران نیز در نخستین هفته دور برگشت این مسابقات نیز در استان آذربایجان غربی میهمان سرداران این استان است.
به گزارش فارس؛ لیگ دسته یک بسکتبال کشور امسال با حضور 22 تیم در دو گروه برگزار می‌شود و بسکتبالیست‌های کاله مازندران در گروه دوم با 12 تیم روبه‌رو می‌شود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول