اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله مقتدایی:

مدیران استانی حوزه فقط معیارهای اصلح را به مردم معرفی کنند

خبرگزاری فارس: مدیر حوزه‌های علمیه کشور با صدور دستورالعملی به همه مدیران و دست‌اندرکاران استانی حوزه‌های علمیه از آنان خواست در انتخابات آتی شأن حوزه و روحانیت را حفظ کرده و فقط معیارهای اصلح را به مردم معرفی کنند.

مدیران استانی حوزه فقط معیارهای اصلح را به مردم معرفی کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت‌الله مقتدایی در نامه‌ای به مدیران استانی حوزه‌های علمیه تاکید کرد: مدیران و دست‌اندرکاران به منظور حفظ جایگاه محوری روحانیت از عضویت در احزاب و تشکل‌های مرتبط با انتخابات و حمایت از افراد خاص خودداری کنند.
متن نامه آیت‌الله مقتدایی به این شرح است:
مدیران محترم حوزه‌های علمیه استانی
سلام علیکم
احتراماً با عنایت به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و شروع فعالیت‌های انتخاباتی و ضرورت ایفای نقش و رسالت حوزه‌های علمیه در تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مراتب ذیل به استحضار می‌رسد.
1. انجام رسالت روحانیت و حوزه‌های علمیه می‌طلبد که تمام دست‌اندرکاران امور اداره حوزه‌های علمیه و فضلا و طلاب، در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری نسبت به تشویق و ترغیب مخاطبین خود برای شرکت در انتخابات اقدام کنند.
2. به منظور حفظ جایگاه محوری روحانیت، مقتضی است دست‌اندرکاران اداره مدیریت‌های استانی به ویژه مدیران و معاونین مدیریت‌های استانی و مدارس علمیه از عضویت در احزاب و تشکل‌های مرتبط با انتخابات و حمایت از افراد خاص خودداری کنند، بلکه با تبیین و تشریح شاخص‌های مورد تأیید مقام معظم رهبری به ارشاد و راهنمایی مردم بپردازند.
مرتضی مقتدایی
مدیر حوزه‌های علمیه
انتهای پیام/ی30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول