اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم کشتی آزاد ثامن‌الحجج سبزوار:

هدف اصلی تیم کشتی آزاد ثامن‌الحجج سبزوار تنها قهرمانی است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم کشتی موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج سبزوار گفت: از روز اول که کار را شروع کردیم تنها هدف اصلی ما قهرمانی در مسابقات لیگ برتر کشتی بود.

هدف اصلی تیم کشتی آزاد ثامن‌الحجج سبزوار تنها قهرمانی است
محسن کاوه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: رقابت‌های لیگ برتر کشتی امسال از برنامه‌ریزی بهتری نسبت به سال قبل برخوردار بود و تیم‌ها نیز بسیار قوی ظاهر شده بودند.
سرمربی تیم کشتی موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج سبزوار تصریح کرد: یکی از دلایلی که تیم ما توانست بسیار خوب ظاهر شود، حمایت گسترده مدیرعامل موسسه بود، من یک سابقه 12، 13 ساله در لیگ دارم و شاید این نخستین سال است که تمام حرف‌های روز اول را که در دفتر مدیرعامل باشگاه زدیم، تاکنون نه تنها انجام شده است بلکه حتی بهتر از آن هم از سوی مسئولان برای من و کشتی گیران تیم راه آورده شده است.
وی ادامه داد: در بحث یارگیری داخلی و خارجی خوب عمل کردیم، یعنی ما کشتی‌گیران خارجی‌مان را بر اساس اهداف خاصی گرفتیم و تا الان هم برنامه‌ای که داشتیم خیلی خوب جلو رفته است.
کاوه با اشاره به تیم‌های گروه دو مسابقات لیگ برتر کشتی افزود: گروه ما خیلی گروه سختی بود یعنی نسبت به گروه دیگر تیم‌های دشوارتری در گروه ما حضور داشتند. همین تیم سایپا شمال که ما هفته پیش بردیم و الان دیگر شانس صعودش به عنوان تیم دوم کم شده است اگر در آن گروه بود از دوم گروه بالا می‌آمد و یا تیمی مثل نیروی زمینی ارتش هم اگر در آن گروه بود به نظر من شانس صعود داشت.
وی افزود: ما از همین امروز تدارک مسابقات نیمه‌نهایی را می‌بینیم و بچه‌هایمان را برای آن بازی آماده می‌کنیم چرا که تقریبا 15 روز وقت داریم تا به بچه‌ها فشار بیاوریم و آنها را برای بازی‌های سخت نیمه‌نهایی و امیدواریم فینال آماده کنیم.
سرمربی تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج سبزوار تصریح کرد:کشتی‌گیرانی که تیم ما دارد،چه داخلی‌ها و چه خارجی‌ها توانایی فینالیست شدن را دارند و ما خیلی امیدوار هستیم تا در فینال حضور داشته باشیم و بتوانیم عنوان قهرمانی را به دست آوریم.
وی همچنین با اشاره به میزبان مسابقات نیمه‌نهایی کشتی افزود: هنوز هیچ چیز مشخص نشده است ولی هم تیم ما و هم تیم بابل تقاضای میزبانی داده‌اند و باید منتظر باشیم ببینیم فدراسیون چه تصمیمی می‌گیرد.
کاوه در ادامه به جدایی یزدانی‌خرم از فدراسیون کشتی اشاره کرد و اظهار داشت: من خودم با بحث تغییر در این زمان زیاد موافق نیستم اما بحث دیگر هم آن است که مدیریت یک تصمیم گرفته است و ما باید بپذیریم و در این شرایط زیاد به این مسئله دامن نزنیم به هر ترتیب ما در آستانه المپیک هستیم و نیاز به همدلی بیشتر در بین اهالی کشتی است.
وی ادامه داد: متاسفانه صحبت کردن در این مورد جز حاشیه و دردسر چیز دیگری را به همراه ندارد و این ضربه به تیم ملی کشتی و حضورش در المپیک می‌زند.
کاوه در مورد وضعیت کشتی خراسان و جدایی جواد فخار از این هیئت نیز افزود: من فکر می‌کنم حق کشتی خراسان این روزها اصلا ادا نمی‌شود و این در شان خراسان که روزگاری بهترین‌های کشتی کشور را داشت، نیست.
انتهای پیام/م20/و4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول