اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی هفته گذشته در همدان صورت گرفت

کشف 281 قبضه سلاح سرد غیر‌مجاز / پلمپ 17 واحد صنفی

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی همدان گفت: در راستای اجرای طرح امنیت اخلاقی در استان‌‌281 قبضه سلاح سرد غیر‌مجاز کشف و 17 واحد صنفی نیز پلمپ شد.

کشف 281 قبضه سلاح سرد غیر‌مجاز / پلمپ 17 واحد صنفی
علی‌اصغر خرمرویی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برگزاری طرح امنیت اخلاقی در سطح استان به منظور تأمین آسایش مردم اظهار کرد: طی هفته گذشته طرح جمع‌آوری سی‌دی‌های غیر‌اخلاقی و سلاح سرد در استان همدان به اجرا گذاشته شد.
وی خاطرنشان کرد: مأموران انتظامی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی استان همدان در راستای اجرای طرح امنیت اخلاقی و جمع‌آوری سلاح سرد تعداد 13 هزار و 516 حلقه سی‌دی و همچنین تعداد 281 قبضه سلاح سرد غیر‌مجاز را کشف و ضبط کرده‌اند.
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی استان همدان افزود: همچنین در این راستا 659 صور غیر‌اخلاقی، هفت دستگاه کیس رایانه، 57 عدد داروی غیر‌مجاز و 26 عدد اقلام شیطان‌پرستی کشف و ضبط شده است.
وی با بیان اینکه در این زمینه 17 واحد صنفی در سطح استان همدان پلمپ شده است، تصریح کرد: در همین زمینه نیز 22 نفر دستگیر شدند که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه مراجع قضایی شدند.
خرمرویی در پایان سخنانش با اشاره به اینکه پلیس برای تأمین امنیت اعضای جامعه نیاز به مشارکت و همکاری مردمی دارد، اظهار کرد: خوشبختانه همکاری خوب مردم همدان با نیروی انتظامی موجبات دستیابی به موفقیت‌های بسیاری را در سطح استان فراهم آورده است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول