اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر

دستاوردهای انقلاب در قالب تاریخچه‌ای در شهر اصفهان نصب شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: به مناسبت دهه فجر دستاوردهای انقلاب و اقدامات انجام شده در نظام جمهوری اسلامی در قالب تاریخچه‌ای جمع آوری و در شهر اصفهان نصب شود.

دستاوردهای انقلاب در قالب تاریخچه‌ای در شهر اصفهان نصب شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عباس حاج‌رسولیها ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر با بیان اینکه دهه فجر فرصت مناسب و مغتنمی برای ترویج ارزش‌ها و آرمان‌های الهی و انقلاب اسلامی در داخل و خارج از کشور است، اظهار داشت: باید ابعاد انقلاب اسلامی و رمز پیروزی آن برای نسل جوان امروز باز تعریف شود.
وی افزود: همچنین انگیزه‌های الهی حرکت ملی و دینی انقلاب اسلامی برای نسل امروز در گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی توضیح داده شود.
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه پیروزی انقلاب اسلامی ایران به عنوان یکی از بی‌نظیر‌ترین انقلاب‌های مردمی جهان است، تصریح کرد: باید با اجرای برنامه‌های برتر فرهنگی و متنوع به نسل جوان زوایای مختلف انقلاب شناسانده شود.
وی با اشاره به اینکه تلاش برای مشارکت بیشتر مردم، به ویژه نسل جوان برای مشارکت و همراهی در برنامه‌های دهه فجر باید سرلوحه برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی باشد، اضافه کرد: جوانان و نوجوانان باید محور و هدف مراسم‌های دهه فجر باشند.
حاج رسولیها پیشنهاد داد تا تمامی دستاوردهای انقلاب و اقدامات انجام شده در نظام جمهوری اسلامی در قالب تاریخچه‌ای جمع آوری و در شهر نصب شود.
وی یادآور شد: اصفهانی‌ها در سه دوره انقلاب، دفاع مقدس و سازندگی نقش قابل توجهی داشته‌اند و با برگزاری مراسم‌ها و جشن‌هایی درخور شأن دهه فجر می‌توانند در این زمینه نیز در کشور پیشتاز باشند.
انتهای پیام/ش30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول