اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری البرز:

زنان در عرصه‌های سیاسی کشور بسیار موفق عمل کرده‌اند

خبرگزاری فارس: مدیرکل بانوان و خانواده استانداری البرز گفت: زنان در عرصه‌های سیاسی کشور بسیار موفق عمل کرده‌اند.

زنان در عرصه‌های سیاسی کشور بسیار موفق عمل کرده‌اند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عاطفه رنجبر ظهر امروز در نخستین سلسله گفتمان‌های سیاسی ویژه بانوان که در محل استانداری البرز برگزار شد، اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی حضور زنان در عرصه‌های مختلف بسیار چشمگیر بوده است و این قشر از جامعه توانسته‌اند توانمندی‌های خود را به‌ظهور برسانند.
وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت‌های موجود در زنان امروز توانسته بصیرت و آگاهی بانوان را در حد بسیار بالایی ارتقا دهد و زنان در جامعه اسلامی به‌عنوان الگوهایی برتر شناخته شده‌اند.
این مسئول گفت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی از زنان به‌عنوان ابزاری برای تبلیغ استفاده می‌شد و زن در اجتماع از هیچ ارزشی برخوردار نبود.
این مسئول تأکید کرد: اما با پیروزی انقلاب و روی کار آمدن جامعه‌ای اسلامی نقش زنان در جامعه پررنگ شد و این قشر از جامعه در عرصه‌های مختلف اجتماعی، ‌سیاسی و فرهنگی و ورزشی حضوری پررنگ پیدا کردند.
رنجبر افزود: زنان ایرانی امروز علاوه بر حضور در عرصه‌های مختلف اجتماعی در عرصه‌های سیاسی و حتی در برهه‌های حساس کشور نیز حضور داشته و این مهم نمود بسیار زیادی را در جهان داشته است.
وی برگزاری سلسله گفتمان‌های سیاسی ویژه بانوان را در این استان مهم ارزیابی کرد و گفت: برگزاری این مهم با هدف بصیرت‌افزایی و ارتقای سطح بینش سیاسی بانوان به اجرا درآمده است.
رنجبر گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان سال ‌جاری 45 نشست سیاسی ویژه بانوان در شهرستان‌های تابعه استان البرز برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ج30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول