اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران:

ملت در 9 دی اعتقاد به اصل ولایت‌فقیه را ثابت کردند

خبرگزاری فارس: مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: ملت در 9 دی اعتقاد راسخ به اصل مترقی ولایت فقیه و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری را ثابت کردند.

ملت در 9 دی اعتقاد به اصل ولایت‌فقیه را ثابت کردند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در بیانیه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران آمده است: تلخی‌ها سپری می­شود و شیرینی‌ها جایگزین می­گردد، اندوه‌ها پایان می‌پذیرد و پیروزی­ها فرا گستر می­شود. شب به پایان خود نزدیک می‌شود و روز بر گیتی سایه می افکند و سرانجام حماسه­های عظیم خلق می­شود؛ آری، نهم دی ماه 1388 روز شیرین پیروزی و طلوع آفتاب درخشان دیگری در انقلاب اسلامی و حماسه­ای به‌یادماندنی و ماندگار بود.
در ادامه این بیانیه آمده است: این حادثه در حالی شکل گرفت که ماجراهای تلخ سال 88 و تلاش دشمنان خارجی و داخلی برای براندازی نظام و سیاه‌نمایی رسانه‌های بیگانه بر کشور سایه افکنده و دل هر متدین انقلاب‌دوستی را به درد آورده بود. فتنه‌گران قریب به هشت ماه، فضای داخلی کشور را به آشوب کشانده بودند تا به خیال خام خود نظام را به تسلیم در برابر خواسته‌های به ناحق خود وادار سازند و از این رهگذر از اهانت به عاشورای حسینی و عزاداران حضرت سیدالشهداء­(ع) نیز ابایی نداشتند. در چنین فضایی ملت ایران به خروش آمدند و در برابر اهانت به ارزش‌های اسلامی – به ویژه عاشورای حسینی – ساکت ننشستند و حماسه دیگری خلق کردند. ملت ایران نشان دادند که همچون یاران باوفای امام حسین(ع) به آرمان‌های اسلامی و شیعی وفا دارند و حاضرند در این راه، همچون مقتدای خود حضرت حسین بن علی(ع) جان خویش را فدا کنند.
در این بیانیه تاکید شده است: مردم ما نشان دادند که راهشان همان راه امام راحل(ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی است و ضمن اعتقاد راسخ به اصل مترقی ولایت فقیه و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای همواره در خط ولایت باقی خواهند ماند. آنچه دشمنان انقلاب را به هراس افکنده، بصیرت ملت ایران است. آری، بصیرت آن نگرش عمیقی است که تحلیل حوادث و شناخت وظیفه شرعی افراد را رقم می‌زند و از این رو به سرانجام رساندن کارهای بزرگ، نیازمند این عنصر عظیم و مهم است، چنان که امیر مومنان علی(ع) فرموده‌اند: «الا و لایحمل هذا العلم الا اهل البصر والصبر». ازاین رو خواص جامعه باید بکوشند تا ضمن افزایش بصیرت خود و جامعه، همگان را نسبت به فتنه‌های آتی بیمه سازند و روز نهم دی می‌تواند فصل تازه‌ای برای این تلاش باشد.
در پایان این بیانیه تصریح شده است: استادان، طلاب و مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، ضمن گرامی داشت روز نهم دی (روز بصیرت) و دعا برای سلامتی مقام معظم رهبری خورشید فروزان این حماسه عظیم، همگان را به پاسداشت این حماسه غرورآفرین و شرکت در راهپیمایی این روز دعوت می‌کند.
انتهای پیام/غ30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول