اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ناحیه 7 شهرری:

معابر روستایی جنوب تهران بهسازی شد

خبرگزاری فارس: شهردار ناحیه 7 شهرری از بهسازی معابر روستایی جنوب تهران به منظور فاه حال شهروندان خبر داد.

معابر روستایی جنوب تهران بهسازی شد
عطاءاله حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: به منظور رفاه حال ساکنان روستاهای بخش حریم و رفع مشکل تردد آنان معابر 4 مورد از روستاهای این منطقه بهسازی شد.
شهردار ناحیه 7 شهرری با اشاره به اینکه 28 روستا در پهنه منطقه 20 قرار دارد، افزود: بخش عمده‌ای از معابر روستایی کریم‌آباد، اسلام‌آباد، قمی‌آباد و چال‌طرخان با روکشی جدید از آسفالت پوشیده شد.
وی در ادامه به ارائه خدمات عمرانی، ترافیکی، اجتماعی و خدمات شهری در سطح روستاهای بخش حریم از سوی شهرداری منطقه 20 اشاره کرد و اظهار داشت: به منظور روکش آسفالت و لکه‌گیری معابر 210 تن آسفالت در سطح روستاهای این منطقه توزیع شد.
شهردار ناحیه 7 شهرری در ادامه بر تقویت و توسعه حمل و نقل عمومی در سطح روستاها تاکید کرد و یادآور شد: خط تاکسیرانی روستای عباس آباد علاقه‌مند واقع در ضلع جنوبی بزرگراه امام رضا(ع) در محدوده داخل این روستا با مسیر رفت 2 کیلومتر 500 متر و برگشت 2 کیلومتر و 100 متر به ساکنین این روستا خدمات رسانی می‌کند.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول