اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل آبفای گلستان خبر داد

تعویض 8 هزار و 500 کنتور فرسوده در گلستان

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب گلستان از تعویض 8 هزار و 500 کنتور فرسوده در شهرهای استان خبر داد.

تعویض 8 هزار و 500 کنتور فرسوده در گلستان
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی‎اکبر علیمرادی ظهر امروز در جمع مدیران آب و فاضلاب استان گلستان اظهار داشت: برای اینکه در تابستان سال 1391 با مشکل کمبود آب شرب مواجه نشویم 11 حلقه چاه برای شهرهای استان پیش‎بینی کرده‎ایم که تا پایان پیک مصرف به بهر‎ه‎برداری می‎رسد.
وی با اشاره به اقدامات انجام شده درون شبکه آبرسانی برای صرفه‎جویی، بیان داشت: ما اعتقاد داریم که انشعابات فرسوده می‎توانند نشتی آب داشته باشند بر همین اساس 4 هزار و 100 فقره انشعابات استان را بازسازی کرده‎ایم.
علیمرادی افزود: 400 متر شستشوی شبکه، لایروبی 226 کیلومتر فاضلاب، تعویض 8 هزار و 500 کنتور فرسوده، 16 هزار و 530 رفع اتفاقات و ترکید‎گی لوله و 44 کیلومتر عملیات نشت‎یابی از جمله اقداماتی است که در سال جهاد اقتصادی برای بهره‎وری از منابع انجام داده‎ایم. مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در ادامه گفت: برای اینکه همه مردم بتوانند از خدمات فاضلاب شهری بهره‎مند شوند هزینه انشعاب فاضلاب در گرگان به صورت اقساطی از شهروندان دریافت می‎شود.
وی افزود: به تمام همکاران ابلاغ شده تا هزینه نصب و انشعاب را طی 36 ماه از مشترکان و متقاضیان دریافت کنند.
علیمرادی هزینه انشعاب فاضلاب در گرگان را یک میلیون و 750 ریال و هزینه نصب را در حدود 2 میلیون و 500 هزار ریال دانست.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان تصریح کرد: البته هزینه انشعاب و نصب در هر شهر متفاوت است و بیشترین هزینه نصب و انشعاب متعلق به شهر گرگان است.
وی همچنین به انجام عملیات ویدئومتری چاه‎ها اشاره کرد و ابراز داشت: 11 حلقه چاه را در شهرهای گرگان، آزادشهر، کلاله و کردکوی ویدئومتری انجام داده‎ایم تا مشکلات چاه‎هایی که بالای 10 سال از حفر آن می‎گذرد شناسایی و برطرف شود.
علیمرادی متذکر شد: همچنین برای اینکه بدانیم تا چه اندازه آب از مخازن ما خارج می‎شود و چگونگی مصرف را بررسی کنیم بر روی 40 منابع مخازن کنتور وصل کرده‎ایم.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان اذعان داشت: در راستای اقداماتی که انجام شد ما توانسته‎ایم 50 لیتر آب اضافه کنیم و همچنین استقرار نظام PM که یک مرکز پیشگیرانه است را برای 20 شهر انجام داده‎ایم.
انتهای پیام/ن۲۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول