اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان:

5 هزار کنتور خراب در روستاهای هرمزگان تعویض شد

خبرگزاری فارس: مدیر امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان گفت: از ابتدای سال‌ جاری تاکنون از مجموع 7 هزار و 700 کنتور تاکنون بیش از 5 هزار کنتور خراب تعویض شده است.

5 هزار کنتور خراب در روستاهای هرمزگان تعویض شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستائی هرمزگان، امید جنکوک اظهار داشت: بیشترین میزان تعویض کنتور در میناب حدود 2 هزار و 400 و پس از آن به ترتیب در شهرهای بندرعباس با بیش از یک هزار و 500 کنتور و در جاسک نیز با 500 کنتور صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه نگهداری کنتور بر عهده مشترکین است، تاکید کرد: چنانچه مشترکین در نگهداری کنتور کوتاهی کرده باشند، هزینه تعویض کنتور از مشترک دریافت می‌شود.
مدیر امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان اضافه کرد: بیشترین تعویض کنتور در بخش خانگی و به دلیل فرسودگی بوده است.
جنکوک ادامه داد:‌ تعداد مشترکین تا پنجم د‌ی‌ ماه به 138 هزار و 490 مشترک رسیده که بیشترین واگذاری انشعابات در بندرعباس با 27 هزار و 260 مشترک، میناب با 35 هزار و 490 و پس از آن جاسک با 5 هزار و 238 مشترک انجام شده است.
این مسئول همچنین بر حفظ و نگهداری مشترکین از کنتورها تاکید کرد و افزود: با توجه به هزینه بر بودن شبکه‌های آبرسانی، روستائیان باید در حفظ تجهیزات آبرسانی دقت بیشتری داشته باشند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول