اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سالن شهید زین الدین قم؛

مدعیان صعود به لیگ برتر تیراندازی در قم رقابت می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تیراندازی استان قم از برگزاری رقابت تیم‌های مدعی صعود به پیکارهای لیگ برتر تیراندازی مردان باشگاه‌های کشور در قم خبر داد.

مدعیان صعود به لیگ برتر تیراندازی در قم رقابت می‌کنند
حسین مهره ساز امروز در گفتو‌گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون تیراندازی، پیکارهای لیگ دسته اول تیراندازی مردان باشگاه‌های کشور ششمین هفته خود را در قم برگزار می‌کند و تیراندازان تیم‌های مدعی در تلاش برای صعود به لیگ برتر با حریفان رقابت می‌کنند.
وی افزود: در ترکیب تیم اعزامی هیئت تیراندازی قم به پیکارهای هفته ششم مسابقات لیگ دسته اول تیراندازی مردان باشگاه‌های کشور شش تیرانداز آماده حضور دارند که در دو رشته تفنگ بادی و تپانچه بادی با حریفان پیکار می‌کنند.
رئیس هیئت تیراندازی استان قم ابراز داشت: بر اساس برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ فدراسیون تیراندازی کشورمان، پیکارهای هفته ششم از مسابقات لیگ دسته اول تیراندازی مردان باشگاه‌های کشور به میزبانی هیئت تیراندازی استان قم در سالن تیراندازی شهید زین‌الدین مجموعه ورزشی میثم منطقه سالاریه قم به انجام می‌رسد.
وی عنوان داشت: تیراندازان شرکت‌کننده در مسابقات لیگ دسته اول تیراندازی کشور در حالی در پیکارهای هفته ششم به میزبانی هیئت تیراندازی استان قم با یکدیگر به رقابت می‌پردازند که رقابت‌ برای صعود به لیگ برتر این رشته به حساسیت زیادی رسیده است.
مهره‌ساز بیان داشت: در ترکیب تیم اعزامی هیئت تیراندازی قم به رقابت‌های هفته دوم در رشته تفنگ بادی میلاد ملاحسینی، علی‌اصغر کلهر و علی حیدری حضور دارند که هر سه تیرانداز از چهره‌های آینده دار این رشته ورزشی در قم به شمار می‌روند.
وی ابراز داشت: همچنین در ترکیب تیم تپانچه بادی تیم هیئت تیراندازی قم در مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور، محمود جعفر غفار، امیرحسین متوسل و علی محمدی عضویت دارند که رقابتی سخت با حریفان مطرح شرکت‌کننده در لیگ دسته اول برگزار خواهند کرد.
رئیس هیئت تیراندازی استان قم که مسئولیت سرپرستی تیم اعزامی هیئت قم به مسابقات این هفته را نیز بر عهده دارد، با اشاره به کادر فنی تیم هیئت تیراندازی قم، عنوان داشت: این تیم امسال با جدیت به دنبال صعود به لیگ برتر کشور است.
وی اظهار داشت: مسابقات امسال لیگ دسته اول تیراندازی باشگاه‌های کشور در بخش مردان با شرکت تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر به شکل دوره‌ای به انجام می‌رسد و تیم هیئت قم نیز در هر دو رشته یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر است.
مهره‌ساز به حریفان تیم هیئت قم در مسابقات لیگ دسته اول تیراندازی مردان باشگاه‌های کشور اشاره کرد و افزود: این رقابت‌ها با حضور تیم‌های هیئت لرستان، هیئت سیستان و بلوچستان، هیئت تیراندازی قم، هیئت بوشهر، شرکت ملی و حفاری ایران، هیئت زنجان، هیئت اردبیل و هیئت گلستان در تلاش مدعیان برای صعود به لیگ برتر برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول