اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سرایان:

هدف دشمن مایوس کردن مردم از انقلاب است

خبرگزاری فارس: فرماندار سرایان گفت: دشمن تلاش می‌کند که مردم از انقلاب و رسیدن به اهداف والای آن مایوس شوند.

هدف دشمن مایوس کردن مردم از انقلاب است
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری سرایان، محمدعلی مهدی‌نژاد در جلسه برنامه‌ریزی‌ به‌مناسبت دهه فجر اظهار داشت: هرچه حضور مردمی در صحنه‌های مختلف بیشتر باشد به همان اندازه دشمن احساس یاس و ناامیدی خواهد کرد.
وی به تلاش دشمن در مأیوس کردن مردم از انقلاب اشاره کرد و گفت: امروزه تلاش دشمن این است که مردم را از انقلاب و رسیدن به اهداف والای آن مایوس کنند که در این زمینه لازم است برکات و خدمات انقلاب هرچه بهتر و بیشتر برای مردم تبیین شود.
فرماندار سرایان وحدت و همدلی مردم را عامل اصلی تداوم اهداف انقلاب دانست و این دو را عامل اصلی دستیابی به اهداف نظام برشمرد.
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار سرایان نیز در این جلسه با اشاره به تقارن ایام‌الله دهه فجر با اعیاد اسلامی به حساسیت برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و بر لزوم بزرگداشت هرچه باشکوهتر این ایام تاکید کرد.
علی اسماعیلی به سالگرد بیداری اسلامی و سرنگونی مبارک و انقلاب اسلامی مردم مصر در بهمن ماه سال گذشته اشاره کرد و این وقایع را برگرفته از انقلاب اسلامی ایران دانست.
وی ضمن تبریک موفقیت‌های نظام جمهوری اسلامی ایران در ابعاد و زمینه‌های مختلف دفاعی، اقتصادی و سیاسی اشاره کرد و خواستار بیان این موفقیت‌ها در این ایام به مردم شد.
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار سرایان خواستار همکاری و فعالیت هرچه بیشتر کمیته‌های مختلف در راستای برگزاری مراسمات دهه فجر شهرستان سرایان شد.
در این جلسه کمیته‌های مختلف ستاد دهه فجر شهرستان و اعضای ستادهای مختلف تشکیل شد.
انتهای پیام/غ30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول