اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش درمیان:

2 آموزشگاه در درمیان مقاوم‌سازی می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش درمیان گفت: در سال‌جاری دو آموزشگاه در سطح شهرستان مقاوم‌سازی می‌شود.

2 آموزشگاه در درمیان مقاوم‌سازی می‌شوند
حسین اژدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در درمیان اظهار داشت: برای مرمت و مقاوم‌سازی این دو آموزشگاه مبلغ 99 میلیون و 100 هزار تومان اعتبار درنظر گرفته شده است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال‌مالی جاری کار مرمت و مقاوم‌سازی این دو آموزشگاه خاتمه یابد.
وی از اتمام عملیات بازسازی دو آموزشگاه توحید شهر قهستان و شهید مصطفایی روستای درمیان با اعتبار 52 میلیون تومان خبر داد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان درمیان تصریح کرد: تاکنون هشت آموزشگاه نیازمند مقاوم‌سازی از سوی اداره‌کل نوسازی و تجهیز خراسان‌جنوبی در سطح شهرستان شناسایی شده‌اند که برای اجرای طرح مقاوم‌سازی نیازمند 278 میلیون تومان اعتبار است.
اژدری با بیان اینکه بهره‌برداری از دو آموزشگاه ولایت‌نوغاب و نرجس‌طبس‌مسینا در دهه مبارک فجر آغاز می‌شود، اضافه کرد: با بهره‌برداری از این دو آموزشگاه قریب 400 دانش‌آموز دختر و پسر از مزایای آن برخوردار می‌شوند.
وی با بیان اینکه وضعیت آموزشی درمیان بالاتر از مناطق برخوردار است، یادآور شد: وضعیت آموزشی مدارس درمیان با وجود مشکلاتی نظیر کمبود امکانات، مرزی بودن و تهدیدات فرهنگی دشمن، به‌واسطه برخورداری از معلمان دلسوز، مومن و مجرب در پاره‌ای جهات بالاتر از مناطق برخوردار است.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان درمیان ادامه داد: با همت اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان و مشارکت بالای خیران مدرسه‌ساز طی سال‌های اخیر انقلابی عظیم برای احداث فضاهای آموزشی در این شهرستان مرزی صورت گرفته به‌طوری که مشکلات فضاهای آموزشی به حداقل رسیده است.
اژدری استقامت در خط مقدم جبهه فرهنگی، مبارزه با جهل و تباهی و شیرین ساختن ناملایمات زندگی با رضای پروردگار را از ویژگی‌های بارز فرهنگیان درمیان برشمرد.
وی از فعالیت 10 آموزشگاه شبانه‌روزی شهرستان در مقاطع تحصیلی راهنمایی و متوسطه خبر داد و ابراز داشت: در سال‌های اخیر با همکاری اداره‌کل استان مدارس شهرستان در حد توان تجهیز شده‌اند و از سوی دیگر نیز با تشکیل 19 مجتمع آموزشی و پرورشی شهری و روستایی تا حد زیادی عدالت آموزشی بین تمام مدارس برقرار شده است.
انتهای پیام/غ20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول