اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی انتشار گزارش فارس

مشکل مدرسه 135 پله‌ای نودشه به زودی حل می‌شود

خبرگزاری فارس: در پی انتشار گزارش فارس از مشکلات مدرسه‌ای با 135 پله، دو نقشه برای راه دسترسی جدید مدرسه مذکور تهیه و به اداره کل نوسازی مدارس استان ارسال شد.

مشکل مدرسه 135 پله‌ای نودشه به زودی حل می‌شود
جلال امینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پاوه اظهار کرد: رفع مشکلات احتمالی دانش‌آموزان از مهم‌ترین برنامه‌های کاری ما در مجموعه آموزش و پرورش بوده و تمام تلاش ما این است که آینده‌سازان این مرز و بوم در هر گوشه از خاک ایران اسلامی که هستند کوچک‌ترین مشکلی در زمینه تعلیم و تعلم نداشته باشند.
وی افزود: کار رسانه‌ها و همکاران ما در آموزش و پرورش فرهنگی است بنابراین نقد سازنده رسانه‌ها را راهی برای کاستن از مشکلات جامعه می‌دانیم به شرطی که این نقدها در راستای رسیدن به اهداف عالی نظام باشد و از همه مهم‌تر اینکه، انعکاس اخبار صادقانه و در راستای منافع عمومی جامعه صورت گیرد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: مشکل دبیرستان شهید چمران نودشه که در خبرگزاری فارس منعکس شد به سرعت و با دستور اکید اینجانب پیگیری شد و با تلاش همکاران دو نقشه برای اصلاح این پله‌ها تهیه و به اداره کل آموزش و پرورش استان ارسال شد.
وی گفت: این نقشه‌ها به دو صورت ملایم کردن شیب و استاندارد‌سازی راه دسترسی و‌ احداث مسیری بدون پله با عرض کم و شیب ملایم است که وسایل سبکی مانند دوچرخه و موتور‌سیکلت بتوانند از آن به آسانی و در عین امنیت تردد کنند.
امینی اضافه کرد: این نقشه‌ها برای همکاران اداره کل نوسازی مدارس استان ارسال شده ‌است و به محض تأیید شدن هر کدام از نقشه‌ها توسط آن‌ها کار اجرایی اصلاح مسیر آغاز شده و مشکل دانش‌آموزان و همکاران زحمتکش ما در این مدرسه حل خواهد شد.
مدیر‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: وظیفه همه ما حرکت در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری است و در این راستا کمترین کوتاهی از هیچ‌کس پذیرفته نیست.
وی گفت: توصیه ما به همه همکاران فرهنگی روشن کردن اذهان جوانان برای شرکت حداکثری و آگاهانه در انتخابات است و اطمینان داریم که این هدف به حول و قوه الهی محقق خواهد شد.
امینی گفت: در عین توصیه همکاران به تشویق دانش‌آموزان به حضور حداکثری در انتخابات، از همه رؤسای ادارات آموزش و پرورش مصرانه می‌خواهیم تمام توان خود را معطوف مسائل آموزشی و پرورشی کرده و از وارد شدن به بحث‌های انتخاباتی پرهیز کنند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول