اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اکثریت آرا

بهشتی‌منفرد رئیس انجمن عکاسان قم شد

خبرگزاری فارس: محمدرضا بهشتی منفرد به‌ عنوان رئیس پنجمین هیئت امنای انجمن عکاسان قم معرفی شد.

بهشتی‌منفرد رئیس انجمن عکاسان قم شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی انجمن عکاسان قم، سخنگوی انجمن عکاسان قم اظهار کرد: در نخستین جلسه پنجمین هیئت امنای انجمن عکاسان قم با اکثریت قاطع آرا محمدرضا بهشتی منفرد با چهار رأی مثبت و یک رای ممتنع از سوی هیئت مدیره پنج نفره این انجمن که چندی پیش از سوی اعضای انجمن انتخاب شده بودند، به عنوان رئیس انجمن عکاسان قم معرفی شد.
امیر حسامی‌نژاد افزود: در این جلسه بنده به عنوان سخنگو و مسئول روابط عمومی معرفی شده و علیرضا محمودی نیز عهده‌دار مسئولیت بخش آموزش انجمن عکاسان قم شد.
وی ادامه داد: انتخابات اخیر انجمن با استقبال خوب عکاسان استان و با همکاری و مساعدت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، به نحو مطلوبی برگزار شد که جا دارد از سوی تمام اعضای انجمن از همکاری و مساعدت مسئولان اداره کل ارشاد قم قدردانی کنم.
سخنگوی انجمن عکاسان قم اظهار کرد: به زودی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم مکان جدید انجمن مشخص شده و به اعضا اطلاع‌رسانی می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: با همکاری و همیاری اعضای انجمن و کارشناسان رشته عکاسی تارنمای (سایت) رسمی انجمن نیز راه‌اندازی می‌شود.
حسامی‌نژاد با بیان اینکه استان قم از عکاسان به‌نام و شایسته‌ای برخوردار است، گفت: عکاسان استان قم در گرایش‌های مختلف عکس از جمله هنری، خبری و... بارها با درخشش در جشنواره‌های مختلف داخلی و خارجی نشان داده‌اند که در این زمینه از توانمندی و استعداد بالایی برخوردار هستند و با همکاری همه عکاسان می‌توانیم این موفقیت‌ها را تداوم بخشیده و عکاسی قم را بیش از پیش به جامعه عکاسی کشور معرفی کنیم.
وی افزود: لازمه تحقق این امر همکاری، تعامل، مساعدت و مشارکت همه عکاسان استان است و امیدواریم، عکاسان پیشنهادها، نظرها و انتقادهای خود را به انجمن منعکس کنند تا ما بتوانیم به بهترین شکل به جامعه عکاسی استان قم خدمت کنیم.
شایان ذکر است محمدرضا بهشتی منفرد، مهدی رضایی‌مهر، علیرضا محمودی، زینب زمانی و امیر حسامی‌نژاد اعضای هیئت امنای انجمن عکاسان قم بوده و مصطفی خلیلی بازرس این انجمن است.
انتهای پیام/ج30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول