اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اردستان:

مجلس جای عوامل بیگانه نیست

خبرگزاری فارس: امام جمعه اردستان گفت: مردم باید از بین کاندیداها بهترین را انتخاب کنند چراکه جای عوامل بیگانه در مجلس نیست.

مجلس جای عوامل بیگانه نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، حجت‌الاسلام حسن دهشیری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اردستان در حسینیه راهمیان این شهر با بیان اینکه در 16 دی‌ماه سال 59 تعدادی از دانشجویان دانشگاه تهران ضمن حرکت دسته جمعی برای حضور در جبهه در عملیات هویزه شرکت کردند و به شهادت رسیدند اظهار داشت: به همین مناسبت چنین روزی به نام شهدای دانشجو نام‌گذاری شده است.
وی با بیان اینکه 17 دی‌ماه سالروز اجرای توطئه نگین و استکباری کشف حجاب توسط رضاخان است، افزود: برنامه‌ریزی استکبار برای کشورهای اسلامی به صورت کوتاه‌ مدت، میان‌ مدت و دراز مدت است و در این راستا سه کشور مسلمان ایران، افغانستان و ترکیه را برای اسلام‌زدایی انتخاب کردند.
امام جمعه اردستان با بیان اینکه استکبار برای رسیدن به اهداف خود در این کشورها از عوامل فریب خورده و گوش به فرمان خود استفاده کرد، تصریح کرد: در افغانستان موفق به اجرای نقشه خود نشدند اما در ترکیه با همکاری آتاترک مظاهر دین‌داری را ممنوع اعلام و یک حکومت لائیک را ایجاد کردند.
دهشیری با اشاره به اینکه استکبار در ایران برای رسیدن به هدف خود رضاخان را عامل قرار داد، تاکید کرد: رضاخان قصد داشت کاری کند که وقتی افراد به سراغ کتاب لغت می‌روند دو کلمه حجاب و چادر در آن وجود نداشته باشد.
وی به موضع‌گیری علما و مردم در مقابله توطئه کشف حجاب رضاخان اشاره کرد و گفت: قیام مردم مشهد در مسجد گوهرشاد به رهبری شیخ بهلول که به کشته و مجروح شدن تعداد زیادی از مردم منجر شد در مقابله به توطئه کشف حجاب بود.
امام جمعه اردستان با بیان اینکه دشمن قصد سست کردن پایه‌های ایمان مردم را دارد، افزود: دشمنان قصد تضعیف ایمان دختران را دارند تا با دست خود حجاب را کنار بگذارند.
دهشیری با بیان اینکه حجاب یعنی یک سد فولادی که قصد حفظ عفت را دارد، تصریح کرد: زن باید عروس باشد نه عروسک و آدم باشد نه آدمک.
وی در ادامه به قیام مردم قم در 19 دی‌ماه سال 56 اشاره کرد و بیان داشت: در چنین روزی مردم شهر قم در اعتراض به چاپ مقاله توهین‌آمیز درباره حضرت امام (ره) تجمع کردند که هنگام بازگشت از منازل علما عوامل شاه با آنها برخورد کردند و تعدادی شهید و مجروح شدند.
امام جمعه اردستان در ادامه به موفقیت‌های به دست آمده توسط جمهوری اسلامی در این مدت 33سال اخیر علی‌رغم تمام تحریم‌ها و مشکلات اشاره کرد و گفت: عزت، مصلحت و حکمت اساس دیپلماسی ایران را شکل می‌دهد.
دهشیری به برگزاری رزمایش ولایت 90 در خلیج فارس و دریای عمان توسط نیروی دریای ارتش اشاره کرد و گفت: ایران ابتکار عمل در تنگه هرمز را در دست دارد و این تنگه متعلق به جمهوری اسلامی است.
وی در ادامه به در پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی دوره نهم اشاره کرد و بیان داشت: مردم باید از بین کاندیداها بهترین را انتخاب کنند و جای عوامل بیگانه در مجلس نیست.
امام جمعه اردستان به شوق مردم برای شرکت در انتخابات اشاره کرد و افزود: همگان باید در جریان انتخابات سه اصل رقابت سالم، مشارکت حداکثری و قانون‌مداری را فراموش نکنند.
انتهای پیام/ط4000/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول