اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ایلام:

جریان نوظهور انحرافی در حال تلاش برای کسب کرسی‌های مجلس نهم است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: جریان نوظهور انحرافی و فتنه 88 در حال تلاش برای کسب کرسی‌های مجلس نهم هستند.

جریان نوظهور انحرافی در حال تلاش برای کسب کرسی‌های مجلس نهم است
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمدنقی لطفی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر ایلام اظهار داشت: فتنه‌گران 88 بعد از شکست سنگین از رهبری و ملت بابصیرت ایران و با هماهنگی کامل با جریان انحرافی نوظهور در تلاش هستند تا کرسی‌هایی را در مجلس نهم شورای اسلامی در اختیار بگیرند.
وی ادامه داد: آنان می‌خواهند اهداف شوم و پلید خود که همان ضربه زدن به نظام و انتقام‌گیری از امام و رهبری است را محقق کنند. 
امام جمعه ایلام اضافه کرد: آنان برای تصاحب کرسی‌های مجلس شورای اسلامی با چراغ خاموش و با پشتوانه عظیم مالی در داخل و تبلیغات وسیع رسانه‌ای در خارج، در انتخابات 12 اسفند حضوری فعال خواهند داشت.
لطفی تصریح کرد: نظام سلطه و مستکبران از پیشرفت‌های بزرگ و بهت‌انگیز به شدت نگران و عصبانی هستند و سعی می‌کنند با ترفند‌های مختلف در آستانه برگزاری انتخابات و با هدف کم‌رنگ کردن حضور مردم جایگاه ملت ایران را در جهان تضعیف کنند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: ملت ایران اسلامی به واسطه اعتقاد و ایمان عمیق به ارزش‌های والای دینی و الهی و اعتقاد به ولایت فقیه و زعامت دینی جایگاهی بس رفیع دارد.
وی ادامه داد: ملت ایران اسلامی به عنوان الگو برای همه ملت‌ها به ویژه کشورهای اسلامی مطرح است.
امام جمعه ایلام اضافه کرد: انقلاب اسلامی با رهبری‌های پیامبرگونه امام و رهبری امام‌گونه رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی و پشتیبانی ملت با بصیرت ایران در طول این سه دهه توانست دشمن را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام کند.
لطفی تصریح کرد: انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف سنگین‌ترین ضربات را بر دشمنان وارد کرده است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: رهبری ولایت فقیه بارها انقلاب و نظام را از بحران‌های بزرگ به ویژه فتنه 88 که بزرگ‌ترین و پیچیده‌ترین بحران در طول انقلاب بود، نجات داده و کشتی انقلاب را با اقتدار به ساحل نجات رسانده است.
وی ادامه داد: اما هنوز فتنه تمام نشده است، فتنه‌گران با پیوند به جریان انحرافی و با پشتوانه عظیم مالی و تبلیغات خارجی در انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی حضوری فعال دارند.
امام جمعه ایلام اضافه کرد: مردم باید به هوش باشند و افرادی که سنخیت با حماسه 9 دی داشته باشند،در مقابل فتنه 88 ساکت و بی‌تفاوت نبودند را انتخاب کنند.
لطفی تصریح کرد: ملت باید انتخاب اصلح داشته باشند و بار دیگر دشمنان خارجی و فتنه‌گران داخلی را ناکام کنند.
خطیب جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنانش به سالروز رحلت ‌آیت‌الله حیدری اشاره کرد و گفت: آیت‌الله حیدری یکی از روحانیون مبارز استان ایلام است که نمادی از مقاومت و ولایت‌پذیری مردم استان ایلام نیز محسوب می‌شود.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام همچنین به سالروز قیام 19 دی اشاره کرد و گفت: 19 دی سالروز قیام خونین حوزه علمیه، روحانیت، مردم مسلمان و انقلابی قم در اعتراض به چاپ مقاله اهانت‌آمیز علیه امام راحل بود.
وی همچنین به سالروز عملیات غرورآفرین میمک در 19 دی اشاره کرد و افزود: عملیات غرورآفرین میمک در استان ایلام توسط رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران و عشایر غیور استان به ویژه ایل غیور خزل که سهم بزرگی در این عملیات داشتند، به وقوع پیوست.
انتهای پیام/‌ش10/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول