اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فردوس:

وعده‌های خلاف سبب افزایش مشارکت نمی‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه فردوس گفت: دادن وعده‌های خلاف به مردم سبب افزایش مشارکت مردم در انتخابات نمی‌شود.

وعده‌های خلاف سبب افزایش مشارکت نمی‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمجدالدین حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان فردوس اظهار داشت: صداقت نامزدها و توجه به واقعیت‌های جامعه می‌تواند مشارکت مردم در انتخابات را افزایش دهد.
وی افزود: با توجه به اینکه انتخابات مکانیسم انتقال قدرت است باید به گونه‌ای عمل شود تا افرادی که خود را در آن جایگاه می‌بینند و قانوناً دارای صلاحیت برای آن جایگاه هستند بتوانند در یک عرصه رقابتی در کسب نظر و رای مردم رقابت کنند.
امام جمعه فردوس تصریح کرد: مشارکت عمومی مردم ایران در همه صحنه‌ها چشمگیر بوده و در این دوره از انتخابات نیز مردم با حضوری پرشکوه در پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند.
حسینی یادآور شد: کاندیدای انتخاباتی باید از دادن وعده‌های خلاف و نادرست و یا رفتارهای ناصحیح و ظاهرفریب پرهیز کنند.
وی با اشاره به سالروز قیام 19 دیماه گفت: این قیام نشان داد که قشر روحانی و مردم تا چه اندازه برای حاکمیت دین تلاش کردند و از طرف دیگر نیز نشانگر عمق باورها و دلدادگی دینی مردم ایران است بگونه‌ای که هرگز تاب توهین به مقدسات خود را ندارند.
خطیب جمعه فردوس افزود: 19 دی سرآغاز قیامی بود که از قم آغاز و به مراکز دیگر استان‌ها سرایت و زمینه سقوط رژیم گذشته را فراهم کرد.
 حسینی با اشاره به تحریم‌‌های اخیر علیه ایران تصریح کرد: تست میله سوخت در قلب راکتور تهران یکی از دستاوردهای دیگر بود که بهانه‌ای برای تشدید تحریم‌ها علیه ایران می‌شود.
وی یادآور شد: به طور قطع با دستیابی به اورانیوم 20 درصد و فناوری میله سوخت، قدرت چانه‌زنی ایران در مذاکرات پیش رو بالا می‌رود.
امام جمعه فردوس گفت: یکی از دستاوردهای مهم مانور 10 روزه ولایت 90 در تنگه هرمز، دریای عمان و اقیانوس هند، سیطره ایران بر تنگه هرمز است.
حسینی افزود: این مانور نشان داد که در صورت لزوم، ایران قادر است به راحتی تنگه هرمز را ببندد و گذرگاهی که یک سوم انرژی جهان از آن عبور می‌کند را تحت سیطره کامل خود قرار دهد که این برای آمریکا و حامیان وی بسیار ناگوار است.
انتهای پیام/ط4000/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول