اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیرجند:

نمایندگان تابع ولایت باید وارد مجلس شوند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بیرجند با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس گفت: مردم باید با هوشیاری نمایندگان تابع ولایت فقیه و آگاه را به مجلس بفرستند.

نمایندگان تابع ولایت باید وارد مجلس شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام و المسلمین علی رضایی بیرجندی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته بیرجند به بیان اهمیت مجلس از دیدگاه امام خمینی (ره) پرداخت و اظهار داشت: امام فرمود که مجلس در راس امور است و همین جمله در باب اهمیت مجلس کافی است.
وی تصریح کرد: باید نمایندگانی وارد مجلس نهم شوند که دارای طرح و ایده و حاضر در صحنه هستند تا بتوانند کاری از پیش ببرند و در مقابل پول و مقام نیز حاضر شوند که حرف حق را بگویند.
امام جمعه بیرجند ادامه داد: مجلس ما نیاز به نمایندگانی مدرس‌وار دارد، تا در مقابل ظلم از حق ملت دفاع کنند.
رضایی بیرجندی افزود: این انتخابات می‌تواند سرنوشت ملت ایران را مشخص کند چرا که انتخابات و این مردم سالاری دینی هدیه امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر است که باید قدر آن را بدانیم.
وی تصریح کرد: امروز در کشور جمهوری اسلامی ایران هیچ قدرتی نمی‌تواند نماینده‌ای را به مردم تحمیل کند و مردم نیز باید آگاهی کامل نسبت به انتخاب فرد اصلح برای نمایندگی منطقه در مجلس تلاش کنند.
امام جمعه بیرجند انتخاب نمایندگان اصلح و ولایی را از وظایف مردم عنوان کرد و گفت: مردم می‌توانند با آگاهی و هوشیاری نمایند‌ه‌ای انتخاب کنند که پشت سر ولایت فقیه حرکت کند.
رضایی بیرجندی با انتقاد از دستگاه دیپلماسی ایران در زمینه موضع‌گیری برای بیداری اسلامی افزود: ما از مسئولان کشور انتظار داریم که به قلب جهان سالم وارد شوند و پیام اصلی انقلاب اسلامی را به بیداری اسلامی اعلام کنند.
وی آزادی، استقلال، ولایت فقیه، استکبارستیزی و مردم سالاری دینی را مهم‌ترین پیام انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: مسئولان کشور ما باید این پیام‌ها را به کشورهای منطقه برسانند.
امام جمعه بیرجند با گرامیداشت 19 دی ماه سالروز قیام مردم قم گفت: این حرکت نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است.
انتهای پیام/ط4000/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول