اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه:

برگزاری باشکوه کنگره شهیدان کهگیلویه وظیفه همه مسئولان است

خبرگزاری فارس: فرماندار کهگیلویه از همه مسئولان این شهرستان خواست تا در برگزاری کنگره شهیدان این شهرستان مسئولیت‌پذیر باشند.

برگزاری باشکوه کنگره شهیدان کهگیلویه وظیفه همه مسئولان است
به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، سید ناصر رضایی صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره سرداران و شهدای کهگیلویه اظهار کرد: یکی از راه‌های پاسداشت فرهنگ شهادت برگزاری کنگره‌ها و یادواره شهدا است.
فرماندار کهگیلویه با اشاره به سخن رهبری که فرمودند: "زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از کار شهدا نیست"، تصریح کرد: پاسداشت خون شهیدان باعث شد که جامعه‌ای پویا داشته باشیم و هر جا جامعه دچار نابهنجاری می‌شود یاد و خاطره شهدا باعث بازگشت آرامش به جامعه می‌شود.
رضایی خاطرنشان کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا علاوه بر اینکه دین شهدا را به جا می‌آوریم برای حفظ سلامت جامعه و طراوت بخشی به آن لازم و ضروری است.
وی اضافه کرد: یاد شهدا باعث می‌شود جامعه از رکود و رخوت بیرون بیاید.
فرماندار کهگیلویه با اشاره به اینکه همیشه باید بزرگداشت و یادواره شهدا یکی از اولویت‌های برنامه‌ها در همه بخش‌ها باشد، تاکید کرد: مهمتر از همه این است که این برنامه‌ها با چه کیفیت و چه میزان بهره‌برداری از آن انجام شود.
رضایی ابراز داشت: در هنگام انجام یادواره شهدا باید حال و هوای این شهرستان تغییر کند و تا مدت‌ها در اذهان باقی بماند.
وی عنوان کرد: باید مردم با اطلاع‌رسانی قوی از این برنامه‌ها آگاهی پیدا کرده و شرایط استفاده از برنامه‌های آن برای اقشار مختلف جامعه مهیا شود.
فرماندار کهگیلویه خاطرنشان کرد: با توجه به شان و منزلت بالای شهدا باید کیفیت این برنامه‌ها در حد بالا بوده تا شان شهادت حفظ شود.
وی اظهار داشت: یادواره‌ها باید در راستای تعمیق بخشی و تاثیرگذاری هر چه بیشتر در اذهان و افکار باشد و سعی شود ضمن تجلیل از رزمندگان و فرمانده‌هان 8 سال دفاع مقدس، از خاطرات و تجربیات آنها که سرمایه‌های عظیمی برای جامعه ما هستند برای آگاه‌بخشی به جوانان و تبیین اهداف و  آرمان‌های دفاع مقدس استفاده کرد.
یادواره شهدا و سرداران شهرستان کهگیلویه 9 بهمن امسال برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول