اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دنبال بارش دومین برف زمستانی

کوهستان‌های رامیان میزبان علاقه‌مندان به طبیعت می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده پلیس راهور شهرستان‌ رامیان گفت: به دنبال بارش دومین برف زمستانی کوهستان‌های رامیان میزبان علاقه‌مندان به طبیعت شده است.

کوهستان‌های رامیان میزبان علاقه‌مندان به طبیعت می‌شود
سیدمحمد شریعتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: در پی کاهش شدید دما در سطح استان گلستان و بارش دومین برف زمستانی شهرستان رامیان هم از این نعمت الهی بهره‌مند شد و سفید‌پوش شده است.
وی تصریح کرد: استفاده از طبیعت زیبای برفی به همان اندازه که زیباست خطراتی را نیز به همراه دارد که با رعایت پاره‌ای از نکات ایمنی به حداقل می‌رسد.
فرمانده پلیس راهور شهرستان‌ رامیان گفت: افرادی که قصد تردد در مسیرهای کوهستانی را دارند هشدارهای پلیس راهنمایی و رانندگی، راهداری و جمعیت هلال احمر را جدی بگیرند و از تردد در مسیرهای پرخطر خودداری کنند.
شریعتی خاطر نشان کرد: افت شدید دما سبب یخ‌بندان شدن جاده‌ها می‌شود از این‌رو هموطنان گرامی زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی را با خود به همراه داشته باشند و مقررات راهنمایی و رانندگی را به بهترین شکل ممکن رعایت کنند تا برای خود و دیگران حادثه‌ساز نشوند.
فرمانده پلیس راهور شهرستان رامیان اضافه کرد: ماموران پلیس راه از تردد موتورسیکلت در جاده‌های کوهستانی جلوگیری می‌کنند و ماشین‌هایی که رانندگان آنها فاقد مدارک کامل باشند توقیف و به پارکینگ انتقال خواهند داد، لذا داشتن مدارک راننده و ماشین از ضروریات است و همشهریان به این مسئله توجه داشته باشند.
شریعتی حرکت‌های نمایشی را خلاف مقررات راهنمایی و رانندگی برشمرد و اذعان داشت: با اشخاصی که اقدام به حرکات این چنینی می‌کنند و سلامت خود و دیگران را به خطر می‌اندازند برخورد جدی می‌شود.
در پی بارش باران‌های شدید پائیزی و بعد از افت شدید دما شهرستان رامیان از بامداد چهارشنبه شاهد بارش شدید برف بود که این برف بعد از توقفی 24 ساعته صبح پنج‌شنبه دوباره باریدن گرفت و چهره شهرها، روستاها و به ویژه طبیعت منحصر به فرد مناطق جنوبی شهرستان رامیان را سفیدپوش و زیبا کرد.
انتهای پیام/صا30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول