اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در مازندران صورت گرفت؛

طرح «مطالعه در طبیعت» کتابداران سیار در بهشهر

خبرگزاری فارس: به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی، کتابداران بهشهر در حرکتی نوآورانه با همکاری هلال احمر با حضور در روستای اوراد از توابع این شهرستان به اطلاع‌رسانی و تبلیغ برای کتاب و کتابخوانی پرداختند.

طرح «مطالعه در طبیعت» کتابداران سیار در بهشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان مازندران، کتابداران اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بهشهر برای امر اطلاع‌رسانی و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و به منظور آشنایی عموم مردم نسبت به این امر مهم و مقدس، با همکاری سازمان جمعیت هلال احمر شهرستان بهشهر با حضور در روستای اوراد بخش یانه‌سر برنامه‌های فرهنگی ورزشی مختلفی اجرا کردند.
ام‌البنین تفضلی از کتابخانه شیخ فضل الله تفضلی و افشین‌السادات جعفری از کتابخانه عمومی شهید هاشمی‌نژاد کتابدارانی بودند که با حضور در این روستا و صحبت در مورد اهمیت کتاب و کتابخوانی و معرفی کتابخانه‌های عمومی شهرستان بهشهر و شرایط عضویت و استفاده از کتابخانه‌های عمومی به تبلیغ کتاب و ترویج فرهنگ کتابخوانی پرداختند.
مسابقه کتابخوانی، مسابقه نقاشی، قصه‌خوانی، عضویت رایگان، مرتب کردن کتابخانه‌های مساجد و مدارس، اهدای بسته‌های فرهنگی، جوایز به شرکت‌کنندگان در مسابقه کتابخوانی و برپایی نمایشگاه کتاب عمده‌ترین فعالیت کتابداران در این روستا بود.
همچنین کتابداران بعد از شرکت در مراسم عزاداری و اقامه نماز جماعت، به دیدار خانواده‌های کم‌بضاعت رفته و با خانواده شهدا دیدار کردند.  
همچنین فعالیت‌های ورزشی برای کودکان و نوجوانان مانند مسابقات دومیدانی، پینگ پنگ، طناب‌کشی و آشپزی از دیگر اقدامات کتابداران در این روستا بود.
روستای اوراد در فاصله 60 کیلومتری شهر بهشهر قرار دارد و این طرح برای نخستین بار در استان از سوی کتابداران شهرستان بهشهر انجام گرفت.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول