اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جمعیت هلال احمر آزادشهر:

استقرار 3 اکیپ امداد در مسیرهای آزادشهر به شاهرود

خبرگزاری فارس: مدیر جمعیت هلال احمر شهرستان‌های آزادشهر و رامیان گفت: در حال حاضر سه اکیپ امداد و نجات در مسیرهای آزادشهر به شاهرود مستقر هستند.

استقرار 3 اکیپ امداد در مسیرهای آزادشهر به شاهرود
حسین شکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: به دنبال بارش برف و کاهش شدید دما اکیپ‌هایی از راهداری، هلال احمر و پلیس راه در نقاط حادثه‌خیز مستقر شدند و اقدام به ایمن‌سازی جاده‌ها به منظور تردد مسافران کردند که در همین رابطه و با توجه به یخبندان بودن جاده خوش‌ییلاق به شاهرود در شرق شهرستان آزادشهر این مسیر باز است اما، به دلیل یخبندان بودن جاده و مه‌آلود بودن گردنه‌ها تردد به کندی صورت می‌گیرد.
وی تصریح کرد: هموطنان سفرهای غیرضروری خود را به تعویق بیندازند و در فرصتی مناسب تردد کنند.
مدیر جمعیت هلال احمر شهرستان‌های آزادشهر و رامیان استفاده از وسایل گرمایشی مانند لباس و پتو را از ضروریات سفرهای زمستانی خواند و به رانندگان توصیه کرد حتما زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.
شکی خاطر نشان کرد: مسافران هشدارهای پلیس، راهداری و جمعیت هلال احمر را جدی بگیرند و مسیر حرکتی خود را قبل از حرکت به اطلاع آشنایان و دوستان برسانند تا در صورت بروز حادثه امدادرسانی زودتر صورت بگیرد، ضمن اینکه از تغییر ناگهانی مسیر و تردد از مسیرهای فرعی که آشنایی کافی ندارند پرهیز کنند.
وی ادامه داد: همراه داشتن جعبه کمک‌های اولیه و داروهای ضروری بیماران به هنگام تردد لازم و ضروری است و هموطنان به اندازه کافی غذا و آب به همراه داشته باشند تا چنانچه مشکلی ایجاد شد تا قبل از رسیدن نیروهای امداد و نجات با مشکل مواجه نشوند.
شکی به افرادی که قصد استفاده از طبیعت برفی را دارند، تاکید کرد: از سوار شدن بر روی تیوب به منظور سرخوردن روی برف‌ها جدا خودداری کنند چرا که احتمال آسیب‌دیدگی و برخورد با سخره‌ها، درختان، اشیا تیز و یا سقوط در دره وجود دارد و سلامت آنان را تهدید می‌کند.
مدیر جمعیت هلال احمر شهرستان‌های آزادشهر و رامیان اضافه کرد: در حال حاضر سه اکیپ امداد و نجات در مسیرهای آزادشهر به شاهرود مستقر هستند و این احتمال وجود دارد که از ساعت هشت صبح جمعه گروهی از امدادگران در منطقه تفریحی تخت النگ مستقر شوند تا با توجه به حضور مردم در این منطقه و در صورت نیاز به کمک آسیب‌دیدگان بپردازند.
انتهای پیام/ح20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول