اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با 17 بهمن‌ سال‌جاری

پنجمین برف‎آورد شهر برفی در چلگرد برگزار می‏شود

خبرگزاری فارس: پنجمین برف‎آورد سالانه شهر برفی 17 بهمن‌ماه سال‌جاری در شهر چلگرد از توابع استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‏شود.

پنجمین برف‎آورد شهر برفی در چلگرد برگزار می‏شود
مژگان ریاحی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اعلام این خبر اظهار داشت: آنچه مسلم است استان چهارمحال و بختیاری با دارا بودن قدمت تاریخی و داشته‌های بومی، باستانی و مناظر طبیعی منحصر به فرد امتیازی ویژه در جذب گردشگر دارد به طوری که شاید بتوان با بهره‌مندی از آنها حرکتی در آمار و ارقام گردشگران این استان ایجاد کرد.
وی افزود: پر واضح است که در معرفی داشته‌های متعدد استان نباید فقط به آثار باستانی و تاریخی آن اکتفا کرد، چراکه چهارمحال و بختیاری از مناظر طبیعی و کوهستان زیبایی برخوردار است که بازدید از آن برای طبیعت گردان و ورزشکاران خالی از لطف نیست.
ریاحی برگزاری برنامه‌های مختلفی همچون برف آورد سالانه شهر برفی در این استان را  زمینه مناسبی در راستای نیل به این هدف مهم برشمرد و گفت: پنجمین برف آورد سالانه شهر برفی از تاریخ 17 بهمن آغاز و تا بیستم بهمن ادامه خواهد داشت.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری با بیان این‌که برنامه‌های متنوعی برای پنجمین دوره جشنواره در نظر گرفته شده است، افزود: برنامه‌های جشنواره زمستانی امسال با همکاری تمام ادارات و نهادهای استان اجرایی خواهد شد که این موضوع یکی از ویژگی‌های بارز این دوره از جشنواره است.
وی تأکید کرد: برای اطلاع رسانی به مردم در سایر شهرهای کشور، پوستر این جشنواره برای همه استان‌ها ارسال و با همکاری اداره کل میراث فرهنگی هر استان در معابر عمومی، دانشگاه‌ها، فرودگاه‌ها و ترمینال‌ها نصب شده است.
ریاحی به برپایی نمایشگاه های صنایع دستی در حاشیه برگزاری برف آورد کوهرنگ اشاره و تصریح کرد: فرصت های سرمایه گذاری گردشگری، ‌ورزشی و تفریحی  چهارمحال و بختیاری هم در این جشنواره معرفی می شود.
وی خاطرنشان کرد: استان چهارمحال بختیاری توانمندی‌های بسیاری در بخش گردشگری و جهانگردی دارد که با توجه ویژه به این بخش و بهره مندی از مناطق و جاذبه‎های طبیعی استان شاهد افزایش گردشگران و مسافران داخلی و خارجی به استان خواهیم بود.
پنجمین برف آورد سالانه شهر برفی 17 بهمن‌ماه سال‌جاری در شهر چلگرد از توابع استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‏شود.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول