اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

شعار انتخابات امسال تشکیل مجلسی ولایتمدار است

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: شعار انتخابات در روز 12 اسفند ماه امسال تشکیل مجلسی ولایتمدار و ولایت پذیر است.

شعار انتخابات امسال تشکیل مجلسی ولایتمدار است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمد حسین جهانبخش ظهر امروز در همایش آموزشی توجیهی هیئت‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات استان بوشهر افزود: با حضور پرشور در انتخابات مجلس و انتخاب نمایندگانی ولایی قلب مقام معظم رهبری را شاد می‌کنیم و نباید نمایندگانی انتخاب کنیم که موجب رنجش خاطر امام خامنه‌ای شوند.
استاندار بوشهر اضافه کرد: در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی 45 نفر در استان بوشهر کاندیدا شده‌اند که از این تعداد 16 نفر در حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم، 11 نفر دشتستان، هفت نفر کنگان، دیر و جم و 11 نفر نیز در حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان هستند.
وی یادآور شد: بر اساس پیش‌بینی‌ها در این دوره از انتخابات 642 شعبه اخذ رأی در نظر گرفته شده است که احتمال می‌رود این شعب تا 650 شعبه نیز افزایش یابد.
وی با اشاره به آغاز تعیین صلاحیت کاندیداها خطاب به هیئت‌های اجرایی بیان کرد: مهم‌ترین بخش انتخابات تعیین صلاحیت‌هاست که هیئت‌های اجرایی بدانند که خدایی ناکرده آخرتشان را فدای دنیای دیگری نکنند و ملاک آنان در تعیین صلاحیت افراد شادی روح امام راحل، شهدا و آرامش قلب رهبری باشد.
جهانبخش اضافه کرد: با توجه به اینکه تاکنون 29 انتخابات در کشور برگزار شده امیدواریم در 12 اسفند امسال نیز انتخاباتی در شأن و تراز جمهوری اسلامی و مردم این دیار برگزار کنیم.
وی گفت: امروز دشمن روی اعتماد سازی و کارآمدی نظام برنامه‌ریزی کرده و در شرایطی که انوار انقلاب اسلامی به بیرون کشیده شده و بیداری اسلامی در حال شکل گیری است می‌خواهند این دو اصل را زیر سؤال ببرند.
جهانبخش یادآور شد: دشمن در این وادی بیکار نیست و برای اینکه بیداری اسلامی شکل نگیرد برای ناکارآمد جلوه دادن این الگو که همان ایران اسلامی است تلاش می‌کنند و به یقین ما نیز باید مصداق‌های فراوان کارآمدی نظام را به تصویر بکشیم.
استاندار بوشهر با بیان اینکه همواره انتخابات گذشته ایران در دنیا مثال زدنی بوده است، تصریح کرد: مردم ایران خود را موظف به شرکت در تعیین سرنوشتشان می‌دانند و این خود یکی از جلوه‌های کارآمدی نظام است.
وی اظهار داشت: مشارکت حداکثری مردم نشانه اعتماد مردم به نظام است و این بزرگ‌ترین سرمایه‌ای است که باید آن را پاس داشت و در شرایطی که دشمن با شیوه‌های مختلف سعی در کم کردن این اعتماد دارد برای تقویت آن تلاش کرد.
جهانبخش توجه به قانون، امانتداری، عدالت محوری، مشارکت حداکثری و حفظ امنیت و آرامش را از مهم‌ترین وظایف مسئولان برگزاری امر انتخابات ذکر کرد و گفت: دشمن در صدد ملتهب کردن فضای انتخابات است و ما وظیفه داریم ضمن برقراری امنیت و آرامش نشاط و شادابی فضای انتخابات را نیز در کنار آن تقویت کنیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی سایت‌ها که اعلام کردند استاندار تنها به مسئله عفاف و حجاب توجه دارد نیز گفت: مگر ما از مابقی مسایل غافل بوده‌ایم، همه مسایل در این استان با هم دیده شده است.
جهانبخش افزود: در همه جای استان کار در حال انجام و مصوبات سفر در دست اجرا و با فضای همدلی و مشارکت زمینه خدمت رسانی به مردم مهیاست.
وی افزود: با توجه به اینکه دشمن نه در جنگ نرم و نه در جنگ سخت علیه جمهوری اسلامی ایران موفق نبوده امروز حربه تحریم و تهدید را پیش گرفته که باید مدیریت شود تا نظام سرافرازانه از این فشارها بیرون آید.
استاندار بوشهر با بیان اینکه امروز به هوشیاری همراه با بصیرت نیاز داریم گفت: دشمنان ملت ایران فتنه 88 را ایجاد کردند و برای 12 اسفند نیز توطئه‌ها دارند که باید با بصیرت و هوشیاری این توطئه‌ها را مدیریت کرد تا بدانند انقلاب اسلامی انقلابی الهی است.
انتهای پیام/صا10/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول