اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار مشهد:

طرح دیده‌بان گام بزرگی در جهت توانمندسازی دانش‌آموزان است

خبرگزاری فارس: شهردار مشهد با بیان اینکه طرح دیده‌بان گام بزرگی در جهت توانمندسازی دانش‌آموزان است، گفت: باید برای دانش‌آموزان برنامه‌هایی از جنس خودشان به لحاظ سن، سطح آگاهی و سواد انجام داد.

طرح دیده‌بان گام بزرگی در جهت توانمندسازی دانش‌آموزان است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد، سید محمد پژمان در حاشیه اختتامیه طرح دیده‌بان، اظهار داشت: گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد می‌تواند با ادامه این طرح، فعالیت‌هایی را متناسب با شرایط دانش‌آموزان در نظر بگیرد؛ از طریق بازدیدهای سازمان یافته بسیاری از موارد را در معرض دید دانش‌آموزان قرار دهد و گام بزرگی را در مسیر تقویت قوه تفکر، توانمندسازی و افزایش سطح آگاهی آنان در عرصه مدیریت شهری بردارد.
در حاشیه این نشست، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک بیان داشت: روزانه 100 خودرو بدون آن که مکان توقفی برای آنها در نظر گرفته شود به تعداد خودروهای سطح شهر افزوده می‌شود ؛ برای حل این مشکل ساخت پارکینگ‌های طبقاتی و افزایش وسایل حمل و نقل عمومی را در دستور کار قرا داده‌ایم.
علی پژومندراد با بیان اینکه برای فرهنگ‌سازی استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی اقدامات اندکی صورت گرفته است افزود: ابتدا باید تسهیلاتی را برای مردم در سطح شهر ایجاد کرد؛ وقتی قابلیت وجود داشته باشد این خود مردم هستند که تصمیم می‌گیرند از این امکانات برای رسیدن به مقصد استفاده کنند.
وی اظهار داشت: طرح دیده‌بان فرصت خوبی برای آشنایی دانش‌آموزان با فضای مدیریت شهری است و امید است که این طرح با تلاش گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد تداوم یابد؛ وی افزود: سازمان حمل و نقل و ترافیک به لحاظ اینکه در این بازدیدها نقاط قوت و ضعف خود را بهتر می‌شناسد و با نقطه‌نظرات و دیدگاه‌های قشر جوان و نوجوان آشنا می‌شود، استقبال می‌کند.
این نشست به مناسبت اختتامیه مرحله نخست طرح دیده‌بان یک، به همت گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد برگزار شد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول