اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو تیم ملی جوانان

اعتماد به بازیکنان توانایی فنی آنها را آشکار می‌کند

خبرگزاری فارس: مدافع کرمانی تیم ملی فوتبال جوانان گفت: فوتبال کرمان از استعدادها و ظرفیت بسیار خوبی برخوردار است، اما توجه مسئولان و اعتماد به این استعدادها موجب آشکار شدن توانایی بالای فوتبالیست‌های جوان کرمانی می‌شود.

اعتماد به بازیکنان توانایی فنی آنها را آشکار می‌کند
محمدحسین حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به برگزاری اردوی این تیم در بندر لنگه اظهار داشت: این اردو از روز دوشنبه با حضور 20 بازیکن در شهر بندر لنگه زیر نظر اکبر محمدی سرمربی تیم ملی در حال برگزاری است.
وی با اشاره به برگزاری یک دیدار دوستانه با تیم البدر در این شهر افزود: بازی خوبی بود و هدف از انجام این دیدار دوستانه مرور دستورات تاکتیکی کادر فنی در زمین مسابقه بود و این مسابقه نیز با نتیجه دو بر صفر به سود تیم ملی جوانان خاتمه پذیرفت.
حیدری با بیان اینکه در پست مدافع میانی تیم ملی جوانان حضور دارد، گفت: در مسابقات مرحله مقدماتی جوانان آسیا در چهار دیدار تیم ملی به عنوان بازیکن ثابت در میدان حضور داشتم و تصور می‌کنم، کادر فنی نیز به من اعتماد دارد و از عملکرد من رضایت دارند.
مدافع میانی تیم ملی جوانان بیان داشت: تیم ملی پس از برگزاری این اردو، 27 دی ماه به منظور برپایی اردوی آماده‌سازی راهی کشور روسیه می‌شود.
حیدری تصریح کرد: فوتبال کرمان از استعدادها و ظرفیت بسیار خوبی برخوردار است، اما توجه مسئولان و اعتماد به این استعدادها موجب آشکار شدن توانایی بالای فوتبالیست‌های جوان کرمانی می‌شود.
به گزارش فارس در اردوی تیم ملی جوانان کشورمان محمدحسین حیدری و حجت صدقی مدافع و دروازه‌بان تیم مس کرمان حضور دارند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول