اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی:

خراسان جنوبی آماده هرگونه همکاری با فدراسیون فوتبال است

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان جنوبی گفت: این استان آماده هرگونه همکاری و مشارکت با فدراسیون فوتبال در راستای توسعه ورزش‌های قهرمانی در رشته فوتبال است.

خراسان جنوبی آماده هرگونه همکاری با فدراسیون فوتبال است
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان جنوبی، قهرمان رشید در دیدار با رئیس فدراسیون فوتبال اظهار داشت: نگاه مسئولان تربیت بدنی به خراسان جنوبی باید نگاه ویژه‌ای باشد.
وی نو پا بودن و دوری از مرکز را از مهم‌ترین عوامل عقب ماندگی خراسان جنوبی دانست و تصریح کرد: در خراسان جنوبی شرکت‌ها و مؤسسات مالی کمتری برای اسپانسر شدن و حمایت از ورزشکاران وجود دارد بنابراین باید حمایت‌های ویژه‌ای در این رابطه صورت گیرد تا بتوان به اهداف مورد نظر دست یافت.
استاندار خراسان جنوبی علاقه مردم استان به ورزش‌های همگانی در کشور را زبانزد خواند و یادآور شد: در بعد ورزش‌های قهرمانی نیز خراسان جنوبی دارای استعدادهای بالقوه بی‌شماری است که در صورت حمایت می‌توانند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند.
رشید ادامه داد: خراسان جنوبی در زمینه ورزش‌های باستانی و زورخانه‌ای نیز دارای استعدادهای زیادی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
وی اقدامات انجام شده در سال‌های اخیر در زمینه توسعه ورزش‌های همگانی و قهرمانی در استان را خوب ارزیابی کرد و افزود: در سال‌های اخیر اقدامات بسیار خوب و قابل توجهی در این زمینه انجام شده است.
استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: باید بسترهای لازم و زمینه‌های مناسبی برای توسعه ورزش در استان در دو بخش قهرمانی و همگانی به انجام برسانیم.
علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال نیز قول مساعد در زمینه توسعه ورزش فوتبال به ویژه در بخش نوجوانان و جوانان را به استاندار خراسان جنوبی داد.
انتهای پیام/ر30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول