اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان میانه:

صنعتی شدن میانه تلاش مضاعف می‌طلبد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان میانه با بیان اینکه در گذشته بستر آماده نبود اما هم اکنون بستر و زمینه مساعد برای این امر فراهم آمده است، گفت: باید با سرعت تمام برای صنعتی شدن این شهرستان تلاش کنیم.

صنعتی شدن میانه تلاش مضاعف می‌طلبد
به گزارش خبرگزاری فارس از میانه، تقی خلفاپور ظهر امروز در جلسه صنایع و معادن استان آذربایجان شرقی و سرمایه‌گذاران با اشاره به آمادگی بستر برای سرمایه‌گذاری در این شهرستان اظهار داشت: ما وظیفه داریم و تلاش می‌کنیم از وجود سرمایه‌گذاران به نحو احسن استفاده کنیم.
وی اضافه کرد: در حال حاضر شهرک صنعتی ترکمانچای،کلوچه خالصه و کاغذکنان تملک شده آماده برای تحویل به سرمایه‌گذاران است و بعضی دیگر در حال پی‌کنی و زوم‌بندی است و تعداد کثیری از سرمایه‌گذاران نیز از شهرک‌های مورد درخواست بازدید کرده‌اند.
خلفاپور افزود: برای ناحیه ترک چند سرمایه‌گذار مراجعه کرده و آخرین سرمایه‌گذار از ارومیه برای ایجاد سردخانه بازدید به عمل آورده است.
فرماندار شهرستان میانه و رئیس کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان با اشاره به مزیت‌های موجود در شهرستان، گفت: میانه شاهر‌گ ارتباطی ریلی با خارج از کشور و استان‌های همجوار بوده و بزرگ‌ترین شهرستان استان است و نیروی کارگر ماهر در این شهرستان وجود دارد همچنین از لحاظ جاده‌ای هم شاهراه است.
وی در خصوص شهرک صنعتی کاغذکنان گفت: این شهرک از معافیت مالیاتی به مدت 10 سال برخوردار است و بعضی سازمان‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند در صورت جذب نیرو در هر یک از شهرک‌ها بیمه کارگران را تامین می‌کنند.
خلفاپور در ادامه با اشاره به وجود 41 سد در شهرستان، یادآور شد: وجود منابع آبی فراوان و بیش از یک‌هزار استخر پلیمری زمینه پیشرفت در حوزه کشاورزی و باغداری را تامین کرده همچنین برنامه‌هایی برای گردشگری، تولید و پرورش ماهی نیز در نظر داریم.
وی گفت: از سرمایه‌گذاران سراسر کشور خصوصاً همشهریان و میانه‌ای‌های مقیم سراسر کشور برای سرمایه گذاری دعوت می‌کنیم، ما برای سرمایه‌گذاری آماده بوده و کمکشان خواهیم کرد و در این راستا جلسات کاری با تک تک سرمایه‌گذاران برگزار کرده‌ایم تا موانع و مشکلات موجود را از سر راه آنها برداریم.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول