اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان امسال

زمین‌های شهرک صنعتی زرین‌دشت واگذار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: شهرک صنعتی زرین دشت تا پایان امسال به مرحله واگذاری زمین می‌رسد.

زمین‌های شهرک صنعتی زرین‌دشت واگذار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از زرین‌دشت، علی همت بعد از ظهر امروز در بازدید از شهرک صنعتی زرین‌دشت که با هدف بررسی روند پیشرفت عملیات اجرایی و فعالیت‌های عمرانی در این شهرک صنعتی انجام شد اظهار داشت: شهرک صنعتی زرین دشت در زمینی به مساحت 92 هکتار ایجاد می‌شود.
وی افزود: هم‌اکنون پروژه‌های عمرانی در بخش‌های زیرسازی، شبکه آب و شبکه برق انجام شده و عملیات اجرایی راه دسترسی نیز به پیمانکار ابلاغ شده است.
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس اضافه کرد: امسال اعتبار لازم برای اجرای عملیات عمرانی در نظر گرفته شده، که تاکنون بیش از 10 میلیارد ریال آن نیز هزینه شده است.
وی ادامه داد: ایجاد این شهرک صنعتی با هدف توسعه متوازن صنعتی در نقاط کم ‌برخوردار این استان در دستور کار شرکت شهرک‌های صنعتی فارس قرار گرفت.
 این مسئول گفت: با توجه به اینکه شهرک صنعتی زرین دشت در منطقه محروم و کم‌برخوردار قرار دارد واگذاری زمین در آن با تخفیف ویژه انجام می‌شود.
وی در ادامه تصریح کرد: شهرک صنعتی زرین دشت ظرفیت استقرار 120 واحد صنعتی با اشتغالزایی 2 هزار نفر را دارد.
مدیر عامل شرکت شرک‌های صنعتی فارس اظهار امیدواری کرد که با آغاز واگذاری زمین در این شهرک صنعتی، و استقرار واحدهای صنعتی شاهد توسعه بخش صنعت و ایجاد اشتغال پایدار در این منطقه محروم باشیم.
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس همچنین در سفر خود به شهرستان زرین دشت از ناحیه صنعتی این شهرستان نیز بازدید و مشکلات صنعتگران را بررسی کرد.
همت در بازدید از ناحیه صنعتی حاجی آباد زرین دشت نیز بر تسریع در اجرای طرح‌های عمرانی تأکید کرد.
وی افزود: تا پایان امسال بیش از 4 میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های عمرانی در این ناحیه صنعتی هزینه می‌شود.
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس همچنین خاطر نشان کرد: عملیات اجرایی شبکه مخابرات در این ناحیه صنعتی به پایان رسیده و تا هفته آینده به شبکه مخابرات متصل و ظرفیت 180 خط شماره تلفن فراهم می‌شود.
همت همچنین از حل مشکل استقرار ایستگاه TBS گاز خبر داد و گفت: گاز این شهرک نیز تا پایان امسال متصل می‌شود.
وی اضافه کرد: شبکه گازرسانی این ناحیه صنعتی نیز با اعتبار 2 میلیارد ریالی اجرا شده است.
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس همچنین در جلسه با فرماندار و برخی مسئولان این شهرستان و تعدادی از صنعتگران به بررسی مسائل و مشکلات صنعتگران در ناحیه صنعتی پرداخت.
همت در این جلسه با اشاره بر اهتمام جدی برای توسعه زیرساخت‌ها در مناطق محروم و کم‌برخوردار بیان کرد: ایجاد شهرک صنعتی زرین دشت و توسعه کیفی ناحیه صنعتی حاجی آباد در این شهرستان در این راستا انجام می‌شود.
وی افزود: امسال در مجموع حدود 20 میلیارد ریال اعتبار برای شهرک و ناحیه صنعتی زرین دشت اختصاص یافته که بخش بسیاری از این میزان اعتبار هزینه شده است.
انتهای پیام/ش20/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول