اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار تویسرکان:

دهه فجر نقطه رهایی ایران از زیاده‌خواهی استکبار است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار تویسرکان گفت: دهه فجر نقطه رهایی و پیروزی ملت غیور و قهرمان ایران اسلامی بر استکبار جهانی است.

دهه فجر نقطه رهایی ایران از زیاده‌خواهی استکبار است
به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حسینعلی شرکایی پیش از ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد هماهنگی برنامه‌های دهه فجر در شهرستان تویسرکان اظهار کرد: رواج اندیشه‌خواهی در بین مسلمانان، تقویت و تعمیق بیداری اسلامی، پدید آمدن جنبش‌های اسلامی در کشورهای همجوار و منطقه خاورمیانه و رشد اسلام‌گرایی در غرب و شرق همه از کارکردها و دستاوردهای ارزشی انقلاب اسلامی ایران محسوب می‌شود.
وی دهه فجر را نقطه رهایی و پیروزی ملت غیور و قهرمان ایران اسلامی بر استکبار جهانی دانست و افزود: این ایام بهترین فرصت برای تجدید پیمان مردم همیشه در صحنه ایران با آرمان‌های انقلاب، مقام معظم رهبری و بیان دستاوردهای 32 ساله انقلاب است.
معاون فرماندار شهرستان تویسرکان تصریح کرد: نشان دادن ماهیت و اهداف راهبردی انقلاب اسلامی تبیین و تقویت امید به آینده مهمترین اصول و مبانی است که باید در برنامه‌های دهه فجر در قالب طرحی مدون و منسجم کارشناسی شده اجرایی شود.
وی خاطرنشان کرد: افزایش آگاهی عمومی به ویژه نسل جوان بر کارآمدی نظام مقدس اسلامی بر اساس ارزش‌های معنوی و احکام الهی از اهداف و برنامه فرهنگی و کلیدی است که در این ایام در سطح شهرستان اجرایی خواهد شد.
شرکایی از تشکیل کمیته‌های 16 گانه برنامه‌های دهه فجر سال جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: کمیته‌های فرهنگی_ هنری"، "بانوان"، "دانش آموزی"، "دانشجویی"، "تزئینات"، " مساجد"، "هیئت‌های مذهبی و قرآنی"، "ایثارگری"، "افتتاح"، "نظارت و ارزیابی"، "تعاون، کار و رفاه اجتماعی(کارگری)"، "ورزش و جوانان"، "امنیتی" و "روستایی و عشایری" در راستای کیفی‌سازی و  برگزاری کاربردی برنامه‌های مورد نظر فعالیت خواهند کرد. 
وی در پایان در خصوص برنامه‌های فرهنگی آیین جشن پیروزی انقلاب گفت: تقویت خودباوری و اعتماد به توانمندی بومی و ملی، تبیین انقلاب در بیداری اسلامی و تحولات منطقه‌ای و جهانی، به تصویر کشیدن جلوه‌های کارآمدی نظام اسلامی در زمینه‌های مختلف، تبیین و ترویج آرمان‌های انقلاب، برجسته‌سازی نقش محوری مردم در پیدایش و تداوم انقلاب اسلامی، تبیین نقش رهبری در هدایت جامعه و تعمیق معرفت و بصیرت دینی اجتماع بر پایه قران و مکتب اهل بیت (ع) بخشی از رویکردها و اهداف برنامه‌های فرهنگی سرفصل و اولویت برنامه‌های دهه فجر در سال جاری است.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول