اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار هرمزگان تاکید کرد

مشارکت شیعه و سنی در برگزاری مراسم دهه فجر

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان گفت:‌ حضور و مشارکت تشیع و تسنن در برگزاری مراسم دهه فجر، سبب ناکامی هر چه بیشتر دشمنان می‌شود.

مشارکت شیعه و سنی در برگزاری مراسم دهه فجر
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس گل‌محمد بامری چهارشنبه شب در گردهمایی اعضای ستاد برگزاری مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی با  اشاره به اهمیت دهه فجر در تاریخ انقلاب بر برگزاری هر چه بهتر و باشکوه‌تر مراسم این دهه تاکید و اظهار داشت: به دلیل شرایط ویژه مراسم مذکور در سال‌جاری از جایگاهی ویژه و پراهمیت نسبت به سال‌های گذشته برخوردار است.
وی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی طی ماه پایانی سال افزود:‌ بی‌گمان در این دور از انتخابات نیز غربی‌ها و برخی از کشورهای عربی به دنبال برنامه‌ها و حرکت‌هایی هستند و در همین راستا انتظار می‌رود مردم همانند همیشه با حفظ هوشیاری شرایط حضور حداکثری را فراهم آورند.
به گفته معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان برگزاری مراسم باشکوه دهه فجر و یادآوری آرمان‌های انقلاب در ناکامی دشمنان نقش بسزایی دارد.
وی با بیان اینکه هدف اصلی دشمنان کم‌رنک برگزار شدن انتخابات است، ادامه داد: از همین الان شاهد آغاز تلاش‌های دشمنان در ناامید کردن مردم هستیم.
بامری همچنین از مسئولان کمیته‌های مختلف و چندگانه ستاد دهه فجر خواست با تعریف برنامه‌های جدید و نو اقدام به برگزاری مراسم مربوطه کنند.
وی همچنین با بیان اینکه انقلاب به همه اقشار و گروه‌ها تعلق دارد، گفت: مراسم دهه فجر باید با مشارکت پیروان تشیع و تسنن در استان برگزار شود.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول