اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد خراسان شمالی خبر داد

کمک 2.7 میلیارد ریالی خیران تهرانی به محرومان خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی از کمک 2 میلیارد و 700 میلیون ریالی خیران تهرانی برای محرومیت‌زدایی دو روستای بخش مانه خبر داد.

کمک 2.7 میلیارد ریالی خیران تهرانی به محرومان خراسان شمالی
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی، برات سلیمی اظهار داشت: طی بازدید خیران از مناطق محروم استان، این خیران مبلغ دو میلیارد و 700 میلیون ریال برای ایجاد اشتغال، احداث منازل مسکونی، پرداخت مستمری و آب‌رسانی به روستاهای کلاته فتح‌الله و باران آباد از مناطق محروم بخش مانه استان خراسان شمالی کمک کردند.
وی با اشاره به اینکه خیران متعهد شده‌اند که زمینه اشتغال 50  نفر از متقاضیان اشتغال را با کمک کمیته امداد خراسان شمالی با اختصاص اعتباری بالغ بر دو میلیارد و 500 میلیون ریال فراهم کنند، افزود: این خیران برای ساخت دو واحد مسکونی ویژه ایتام نیز 60 میلیون ریال کمک کرده‌اند که مابقی هزینه‌های ساخت این واحدهای مسکونی از طریق این نهاد تأمین می‌شود.
سلیمی در ادامه با بیان اینکه این خیران همچنین مستمری ماهانه دو خانوار را به مدت 16 ماه بر عهده‌ گرفته‌اند، اظهار داشت: نیکوکاران تهرانی برای هر ماه به این خانواده‌ها مبلغ 800 هزار ریال مستمری پرداخت می‌کنند.
وی با تاکید بر اینکه یکی از مشکلات حاد این روستاها تهیه و تأمین آب شرب است، تصریح کرد: به دلیل نبود منبع آب و هزینه زیاد برای لوله کشی، خیران با اختصاص 96 میلیون ریال، آب‌رسانی یک سال دو روستاهای کلاته فتح‌الله و باران آباد را از طریق تانکر و با حمایت کمیته امداد بر عهده‌ گرفته‌اند.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول