اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهره غلامی:

جهش ترابری مقابل صنایع پتروشیمی پیروز می‌شود

خبرگزاری فارس: مربی تیم بسکتبال جهش ترابری قم از آمادگی کامل این تیم برای کسب برتری در دیدار خانگی مقابل تیم بسکتبال صنایع پتروشیمی ماهشهر خبر داد.

جهش ترابری مقابل صنایع پتروشیمی پیروز می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، جواد شهره غلامی چهارشنبه شب در حاشیه آخرین تمرین تیمش پیش از مصاف امروز با صنایع پتروشیمی ماهشهر در هفته شانزدهم لیگ برتر بسکتبال، تصریح کرد: تیم ما برای جبران امتیازات از دست رفته در دیدارهای قبل خود امروز با آمادگی کامل نفرات خود، به مصاف تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر خواهد رفت.
وی با تاکید بر آمادگی روحی و روانی بازیکنان تیم جهش ترابری برای کسب موفقیت در این دیدار، افزود: نسبت به دیدار قبلی با تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان، تیم آمادگی خوبی دارد و امید زیادی داریم که با آمادگی مطلوب نفرات تیم، بتوانیم همانند پتروشیمی بندر امام تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر را نیز در قم با شکست مواجه کنیم.
مربی تیم بسکتبال جهش ترابری قم افزود: دیدار ما با تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود و قطعا هدف ما کسب نتیجه‌ای مطلوب در این مسابقه مهم خواهد بود.
مربی تیم بسکتبال جهش ترابری قم یادآور شد: به خوبی می‌دانیم که بازی کردن در مسابقات خانگی برابر تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر شرایط و موقعیت مطلوبی را می‌طلبد، به خصوص اینکه تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر در این فصل نتایج خوبی کسب کرده است و آنها انگیزه کسب پیروزی دیگری در مقابل تیم قعرنشین جهش ترابری را نیز دارند اما مطمئن باشید که کار را برای حریف سخت خواهیم کرد.
وی اضافه کرد: بسکتبالیست‌های تیم جهش ترابری قم با آمادگی کامل در این دیدار با حریف خود به رقابت می‌پردازند که امید زیادی داریم بر خلاف دیدار قبلی، بتوانیم با توجه به ترکیب کامل و نفرات با انگیزه‌ای که داریم، با دست پر از زمین بازی خارج شویم.
شهره غلامی که خود از بازیکنان تیم بسکتبال جهش ترابری قم در مسابقات لیگ دسته برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور است، عنوان داشت: در این مسابقه تیم ما با توجه به انگیزه بالا و هماهنگی بیشتری که بین نفرات به وجود آمده، با شرایط بهتری مقابل صنایع پتروشیمی ماهشهر قرار خواهد گرفت.
وی تصریح کرد: تیم ما همچنین با حضور بازیکنان آماده‌ای همچون امیر صباغیان، صفرپور و بازیکنان دیگر که هر کدام در این هفته‌ها با انگیزه‌تر از گذشته بازی می‌کنند در کنار دیگر اعضای تیم بسکتبال جهش ترابری قم در مصاف با تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر به دنبال پیروزی است.
مربی تیم بسکتبال جهش ترابری قم با اعلام خبری دیگر مبنی بر تغییرات تاکتیکی در ترکیب تیمش برای دیدار امشب با صنایع پتروشیمی ماهشهر، یادآور شد: امید زیادی داریم که برابر تیم رده ششم جدول رده بندی یکی از بهترین بازی‌های خود را به نمایش بگذاریم.
تیم بسکتبال جهش ترابری قم در حالی در این دیدار به مصاف میز صنایع پتروشیمی ماهشهر می‌رود که در حال حاضر با 13 باخت و دو پیروزی و به دست آوردن 17 امتیاز در آخرین رده جدول مسابقات لیگ برتر بسکتبال قرار دارد.
انتهای پیام/و۲۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول