اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور در عمق 75 متری زمین

فرماندار زرند از معدن زغال‌سنگ داربیدخون بازدید کرد

خبرگزاری فارس: فرماندار زرند از معادن زغال‌سنگ داربیدخون و حتکن شهرستان زرند بازدید و از نزدیک در جریان نحوه استخراج زغال‌سنگ قرار گرفت.

فرماندار زرند از معدن زغال‌سنگ داربیدخون بازدید کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، رضا کرمی فرماندار زرند با پوشیدن لباس ویژه کارگران معدن به همراه جمعی از کارشناسان و کارگران به داخل کارگاه‌های استخراج زغال‌سنگ در عمق بیش از 75 متری زمین رفت و از نزدیک شاهد سختی کار استخراج زغال‌سنگ در اعماق تاریک و مرطوب و پر از گرد و غبار در تونل و کارگاه‌های استخراج قرار گرفت.
کارگران معدن زغال‌سنگ داربیدخون از حضور فرماندار زرند در عمق 75 متری معدن شگفت‌زده شدند و نخستین حضور مسئول اجرایی شهرستان را پس از 20 سال از احداث این معادن در اعماق زمین و در بین کارگران را به فال نیک گرفته و از فرماندار تقدیر و تشکر کردند.
علی افروز مدیر اجرایی شرکت سهامی خاص معدن‌جو، میزان تولید و استخراج زغال‌سنگ در معدن داربیدخون از ابتدای سال جاری را بیش از 109 هزار تن اعلام کرد و گفت: میانگین تولید و استخراج در هر ماه 11 هزار تن است و 120 متر پیشروی و حفر تونل داشته‌ایم.
وی میزان ذخیره زغال‌سنگ در معدن داربیدخون در اکتشافات اولیه را بالغ بر 4 میلیون و 656 هزار تن و ذخیره زغال‌سنگ در معدن حتکن را بالغ بر 4 میلیون و 584 هزار تن عنوان کرد.
افروز بیان داشت: در حال حاضر 620 نفر در معادن زغال‌سنگ داربیدخون و حتکن مشغول به کار هستند که 315 نفر در بخش استخراج و مابقی در بخش آماده‌سازی و تعمیرات فعالیت دارند.
مدیر اجرایی شرکت سهامی خاص معدن‌جو گفت: زغال خام استخراج شده به کارخانه زغالشویی زرند حمل و پس از فرآوری و جدا شدن ناخالصی برای انتقال به کارخانجات کک‌سازی و ذوب‌آهن اصفهان حمل می‌شود.
محدوده معادن زغال‌سنگ داربیدخون و حتکن 46 کیلومتر مربع است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول