اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌دره:

خرم‌دره از شرایط خوبی برای حضور سرمایه‌گذاران دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خرم‌دره گفت:‌ موقعیت شهرستان خرم‌دره برای سرمایه‌گذاری در زمینه‌های مختلف یک موقعیت بسیار مطلوب است.

خرم‌دره از شرایط خوبی برای حضور سرمایه‌گذاران دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، رحیم نوری‌پور عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 12 اسفند ماه سال‌جاری خاطرنشان کرد: در طول سه دهه گذشته بیش از 30 انتخابات در کشور با سلامت کامل برگزار شده است.
وی افزود: در این دوره هم مردم با بصیرت و ولایی شهرستان با بررسی عملکرد و رویکرد‌های کاندیداها با تشخیص خود بهترین و اصلح‌ترین فرد واجد شرایط را برای نمایندگی مجلس انتخاب کرده و با حضور چشمگیر و مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رای یک بار دیگر موجب یاس و ناامیدی دشمنان ایران اسلامی می‌شوند.
فرماندار شهرستان خرم‌دره صیانت از آرای مردم، عدالت‌محوری‌، سلامت انتخابات‌، حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس نهم‌، همکاری دستگاه‌ها با ستاد انتخابات در زمینه تامین نیروی انسانی‌، خود‌رو و امکانات و عمل به قانون و قانون‌مداری را از اهم وظایف مسئولان دستگاه‌های اجرایی و ستاد انتخابات این شهرستان عنوان کرد.
وی در ادامه با گرامیداشت ایام دهه فجر نیز گفت: همه ساله در این ایام و گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌هایی در سطح شهرستان برگزار شده و مردم در این جشن‌ها و برنامه‌ها شرکت می‌کنند‌.
نوری‌پور تصریح کرد: به همین دلیل لازم است که دستگاه‌ها عملکرد خود را در این ایام به مردم اطلاع‌رسانی کنند، تا مردم در جریان فعالیت‌ها و عملکرد دستگاه‌ها قرار بگیرند‌.
وی در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های موجود در شهرستان خرم‌دره خاطرنشان کرد: موقعیت شهرستان خرم‌دره برای سرمایه‌گذاری در زمینه‌های مختلف یک موقعیت بسیار مطلوب است.
فرماندار خرم‌دره افزود: برخورداری از مواهب طبیعی به ویژه فضاهای زیبا و سر‌سبز‌، جنگل و کوهستان و آب و هوای مناسب و همچنین ظرفیت‌های طبیعی گردشگری موقعیت ممتازی را به این شهرستان بخشیده است، به نحوی که سالانه تعداد زیادی از گردشگران علاقه‌مند به طبیعت با سفر به خرم‌دره از زیبایی‌های طبیعی استفاده می‌کنند‌.
وی اضافه کرد: شهرستان خرم‌دره به دلیل نزدیکی به تهران و وجود بستر‌های مناسب و زیر‌ساخت‌های بخش‌های مختلف برای حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در صنعت‌، کشاورزی و خدمات یکی از شهرستان‌های بسیار مستعد در این زمینه است.
نوری‌پور با بیان اینکه طی سال‌های اخیر سرمایه‌گذاران زیادی از ظرفیت‌های شهرستان به منظور سرمایه‌گذاری دیدن کرده‌اند، گفت: استقرار آن‌ها در شهرستان زمان‌بر بوده که امیدواریم با استقرار همه آن‌ها در شهرستان، این امر موجب توسعه و گسترش هم واحد‌های صنعتی باشیم.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول