اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری استان اردبیل:

ترور، ابزار عجز دشمنان اسلام و بشریت است

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: در طی تاریخ، بعد از ظهور اسلام ترور ابزار عجز و ناتوانی دشمنان اسلام و بشریت بوده است.

ترور، ابزار عجز دشمنان اسلام و بشریت است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، غلامعلی رضایی صبح امروز در یادواره شهدای نفاق و مبارزه با ترور در اردبیل اظهار داشت: بعد از مبعوث شدن پیامبر (ص) تمام دشمنان آشکارا و نهان سعی کردند ستیز خود را به اسلام نشان دهند که عده‌ای منافق صفت با زر و زور و تزویر سعی کردند منافقانه اهداف نظام اسلامی را منحرف نشان دهند.
وی به تلاش‌های متعدد اردوگاه باطل در ستیز و دشمنی با اهداف انسانی، الهی، بشر دوستانه و همچنین تلاش برای کشتن رهبران دینی و الهی اشاره کرد و گفت: حتی در زمان بعثت پیامبر اکرم نیز عده‌ای سعی کردند با تطمیع و برخی زد و بندها پیامبر اسلام را از اهداف خود منحرف کنند اما نبی مکرم اسلام با حدت و شدت با کفار قریش جنگید و اجازه نداد تطمیع آنها کارساز شود.
این مسئول ادامه داد: آنها بعد از این تزویر و ریاکاری در فکر ترور شخصیتی و حتی وجود نبی مکرم اسلام بودند به طوری که در لیلة‌المبیت حضرت جای خود را به امام علی (ع) داد و از نفاق و دشمنی جان سالم به در برد.
رئیس کل دادگستری استان اردبیل ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران نیز به تبعیت از مکتب انسان‌ساز و رهایی بخش اسلام به رهبری بنیانگذار کبیر امام خمینی (ره) با مخالفت سرسختانه دشمنان دین و اسلام سعی کرد برابر اندیشه انحرافی آنها بایستد به همین خاطر عده‌ای منافق صفت نیز ترور رهبران نهضت انقلابی و اسلامی را در دستور کار قرار دادند.
رضایی اضافه کرد: آنها در هر مقطعی از تاریخ انقلاب تلاش کردند با هدف به انحراف کشیدن جامعه اسلامی از مسیر آرمانی خود چهره پلید خود را نشان دهند که ابعاد گسترده‌ای از ترور را به عنوان چهره کریه نفاق در به شهادت رسیدن چهره‌های شاخص انقلاب اسلامی نظیر شهید مطهری، بهشتی، رجایی، باهنر، مفتح و... شاهد بودیم.
وی به رشد قارچ‌گونه منافقان انقلاب اسلامی و سکنی گزیدن آنها در آن سوی مرزها به ویژه کشور بعثی عراق اشاره کرد و گفت: آنها با ابزارهای مختلف سعی کردند پیش روی توسعه نظام اسلامی ما مانعی ایجاد کنند که ترور شخصیت‌های ارزشی انقلاب از جمله این موانع بود.
رضایی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی در همان اوایل پیروزی انقلاب سعی داشتند در مرحله اول اهداف و آرمان نظام ما را منحرف کرده و در نطفه خفه کنند، خاطرنشان کرد: با این حرکت به دنبال سقوط نظام اسلامی بودند و با ترور رهبران دینی و مکتبی ما سعی کردند این آمال خود را در شکل ظاهری نیز نشان دهند.
عضو شورای اداری استان اردبیل اظهار داشت: هر چقدر منافقان در دشمنی با نظام اسلامی گام بر می‌داشتند به همان میزان مردم ما در رسیدن به اهداف خود وحدت و همدلی خود را حفظ می‌کردند به طوری که بعد از گذشت چند سال چهره واقعی نفاق آشکار شد و مردم مقصد و مرام پلید آنها را شناختند.
رضایی نفرت عمومی مردم ایران را از منافقان در ادوار مختلف انقلاب اسلامی یادآور شد و بیان داشت: باوجود ترور و کارشکنی‌ها انقلاب اسلامی در مسیر آرمانی خود روز به روز به نقطه مستحکم و ارزشی واقعی دست پیدا کرد به طوری که پشتیبانی از ولایت فقیه خیمه‌گاه این نظام شد.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول