اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تارنمای تریال:

تریال ایران در مسیر جهانی شدن قرار دارد

خبرگزاری فارس: مدیر تارنمای تریال‏ساری، ضمن اعلام خبر ارتباطات قوی این تارنما با ورزشکاران حرفه‏ای جهان گفت: تریال ایران در مسیر جهانی شدن قرار دارد.

تریال ایران در مسیر جهانی شدن قرار دارد
علی یحیایی در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: در حال حاضر سطح تریال ایران برای کشورهای اروپایی صاحب ‏سبک در این رشته دوچرخه‏سواری گاهی باور نکردنی است.
وی ادامه داد: تریال در تمام نقاط جهان ورزشی نوپا قلمداد می‏شود و این سطح از پیشرفت جوانان ایرانی برای آنها بسیار جالب است.
یحیایی از اظهار نظر تریال‏کاران مطرح جهانی پیرامون سطح فعالیت‏های تریال ایران خبر داد و افزود: ‌این تارنما از امکانات تبادل اطلاعات نیز برخوردار است.
مدیر تارنمای تریال‏ساری ادامه داد: این امکان، اسباب اظهار نظر و حتی رفع ایراد از سوی پیشکسوتان و قهرمانان اسبق و فعلی جهانی در خصوص عملکرد تریال‏کاران ایرانی را فراهم می‏سازد؛ چراکه فیلم مسابقات به سادگی در این تارنما برای دانلود در دسترس مخاطبان قرار دارد.
وی با بیان اینکه تریال ایران در سطوح جهانی دیگر تیمی گمنام نیست، عنوان کرد: از طریق سامانه‏های اینترنتی، تارنمای تریال‏ساری و دیگر سایت‏های ایرانی موجود اگر در آینده‏ای نه چندان دور کشورمان به عنوان میزبان رقابت‏هایی بین‏المللی معرفی شود، جایی برای تعجب جهانیان باقی نمی‏ماند.
یحیایی از نمایش فیلم هنرنمایی تریال‏کاران ایرانی و همچنین درج مقالات آنها در این باره در تارنماهای مرتبط کشورهای مشهور این رشته ورزشی خبر داد.
مدیر تارنمای تریال‏ساری ضمن نام بردن از برخی چهره‏های شاخص تریال جهان مرتبط از طریق این تارنما با جوانان ایرانی خاطر نشان کرد: از جمله چهره‏های شاخص مرتبط با تارنمای تریال‏ساری می‏توان به "توماس رمویی کیسن" نروژی مشهور به تی.‏ار.‏ای از قهرمانان سبک خیابانی تریال، "وینست هرمانس"، "جیلس کاستجر" فرانسوی و چند تن دیگر از افراد شاخص جهانی این رشته اشاره کرد که همواره در حال تبادل ‏نظر با تریال‏کاران ایرانی هستند.
وی، تریال ایران را یکی از بهترین‏های قاره کهن خواند و افزود: در حال حاضر تریال ایران در سطح قاره آسیا در ردیف سه تیم برتر محسوب می‏شود.
یحیایی ادامه داد: هرچند به دلیل آنکه که هنوز رقابتی بین‏المللی در سطح قاره آسیا برگزار نشده، نمی‏توان به یقین از رتبه‏بندی‏های این رشته سخن به میان آورد.
مدیر تارنمای تریال‏ساری افزود: ‌از سوی مسئولان فدراسیون دوچرخه‏سواری و کمیته تریال اقداماتی در راستای برگزاری رقابت‏های بین‏المللی صورت گرفته است.
وی اضافه کرد: در صورت ایجاد مقدمات لازم و فراهم‏سازی موقعیتی مناسب یا ایران میزبان رقابت‏های آسیایی می‏شود یا تیم ملی به مسابقات برون‏مرزی اعزام خواهد شد.    
انتهای پیام/ج20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول