اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قروه خبر داد

تحقق 109 درصدی تعهدات اشتغالزایی قروه

خبرگزاری فارس: فرماندار قروه از تحقق 109 درصدی تعهدات اشتغالزایی این شهرستان خبر داد.

تحقق 109 درصدی تعهدات اشتغالزایی قروه
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، نادر فخری عصر امروز در دیدار با سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان که در محل فرمانداری این شهرستان صورت گرفت، اظهار داشت: ایجاد اشتغال به عنوان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های دولت در طول چند سال اخیر به صورت ویژه در سراسر کشور مورد توجه قرار گرفته است.
وی خاطر نشان کرد: هدف‌گزاری ایجاد 52 هزار فرصت شغلی جدید در سطح استان تا پایان سال‌جاری از برنامه‌های دولت است که بیش از 6 هزار مورد از آمار یاد شده مربوط به شهرستان قروه است.
فرماندار قروه ادامه داد: از 6 هزار و 370 تعهد فرصت شغلی این شهرستان تا کنون 5 هزار و 300 مورد آن تحقق یافته است.
 فخری در ادامه به خدمات ارزشمند کمیته امداد امام خمینی(ره) در زمینه کمک به نیازمندان و تلاش برای توانمندسازی قشر محروم جامعه اشاره کرد و گفت: کمیته امداد به عنوان یکی از نهادهای پیشتاز در زمینه ریشه‌کن کردن محرومیت از بدو تاسیس تاکنون خدمات ارزشمندی را در سراسر کشور انجام داده است.
وی خاطر نشان کرد: به دلیل خدمات ارزشمند این نهاد مقدس بسیاری از فرزندان مددجویان زیر پوشش این نهاد به عنوان افرادی موفق، تحصیل‌کرده و متخصص در سراسر کشور مشغول به کار و فعالیت هستند.
فرماندار قروه ادامه داد: تلاش برای ایجاد اشتغال برای مددجویان زیر پوشش نیز از حرکت‌های بسیار مطلوب این نهاد مقدس است که توانسته زمینه توانمندسازی نیازمندان را به وجود آورد.
انتهای پیام/ی30د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول