اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ 2 بسکتبال کشور

دیدار حیاتی بسکتبال طرح مسکن ثامن در مشهد

خبرگزاری فارس: تیم طرح مسکن ثامن مشهد در لیگ دسته دوم بسکتبال باشگاه‌های کشور یک دیدار حیاتی در پیش‌رو دارد.

دیدار حیاتی بسکتبال طرح مسکن ثامن در مشهد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در چارچوب هفته دوازدهم لیگ دسته دوم بسکتبال باشگاه‌های کشور روز جمعه 16 دی‌ماه در مشهد تیم‌های طرح مسکن ثامن مشهد و شهرداری نوین گرگان به مصاف هم می‌روند.
تنها نماینده استان خراسان‌رضوی در لیگ دسته دوم بسکتبال باشگاه‌های کشور هم‌اکنون از وضعیت خوبی در جدول رده‌بندی برخوردار نیست و به‌شدت خطر سقوط به دسته پایین‌تر را احساس می‌کند و حریف این هفته نیز همین وضعیت را دارد.
حساسیت این دیدار از این جهت است که هر کدام از دو تیم که در این دیدار شکست بخورند وضعیت بدی را تجربه می‌کنند و تیم طرح مسکن ثامن می‌تواند با پیروزی در این دیدار کمی فاصله خود را با تیم‌های انتهای جدول افزایش دهد.
تنها نماینده استان خراسان‌رضوی در لیگ دسته دوم بسکتبال باشگاه‌های کشور در هفته یازدهم این رقابت‌ها توانست با نتیجه جالب 82 بر 50 در برابر مهمان خود ذوب‌آهن اسدآباد همدان به پیروزی برسد و وضعیت خود را در جدول سامان دهد.
هم‌اکنون تیم طرح مسکن ثامن مشهد با 4 پیروزی و 7 شکست در رده هفتم جدول ده تیمی لیگ دسته دوم بسکتبال باشگاه‌های کشور قرار دارد و فاصله کمی با انتهای جدول رده‌بندی ندارد.
حریف این هفته این تیم شهرداری نوین گرگان است که در 11 بازی گذشته خود صاحب 6 پیروزی و 5 شکست است و بالاتر از تیم طرح مسکن ثامن مشهد در رده ششم جدول قرار دارد.
دیدار تیم‌های طرح مسکن ثامن مشهد و شهرداری نوین گرگان روز جمعه 16 دی‌ماه از ساعت 17 در مشهد برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ی20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول