اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان:

جنگ فرهنگی دشمن را هنوز قبول نکرده‌ایم

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با بیان اینکه جنگ فرهنگی دشمن را با همه اعتقاد قبول نکرده‌ایم، یادآور شد: چرا که باور جنگ نرم موجب برنامه‌ریزی مناسب‌تر در این زمینه می‌شود.

جنگ فرهنگی دشمن را هنوز قبول نکرده‌ایم
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مرتضی صفری بعد از ظهر امروز در همایش بسیج و رسانه اظهار داشت: اگر رسانه فعالیت‌های خود را با تقوا و تعهد انجام دهد، می‌تواند معجزه کند. 
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی در زمانی تشکیل شده که کسی تصور تکیه به جامعه‌ای دیگر بدون تکیه بر قدرت‌های شرق و غرب را تصور نمی‌کرد. 
مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان بیان داشت: اگر به شعار نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی به عنوان شعار اصیل انقلاب اسلامی توجه شود ارزشمند بوده و هیچ ابرقدرتی نمی‌تواند در برابر آن بایستد. 
وی با بیان اینکه برای عدول از شعار اصلی انقلاب هر سه نوع جنگ نیمه سخت، سخت و نرم به کشور تحمیل شده است، یادآور شد: در جنگ نیمه سخت تفرقه‌افکنی بین قبایل و طوایف از سوی دشمن نشانه گیری شده بود و در حوزه جنگ سخت حمایت 43 کشور جهان از عراق برای براندازی نظام به خوبی دیده می‌شود. 
صفری با اشاره به اینکه پس از دفاع مقدس دشمنان اسلام در حوزه جنگ نرم وارد شدند تا بتوانند با ایجاد شکاف در بین مردم و حاکمیت برنامه‌های خود را عملی کنند، افزود: دشمنان نظام در طی 32 سال گذشته در این زمینه موفق نشده‌اند.
وی استراتژی نظام را مردم سالاری عنوان کرد و افزود: در 30 انتخابات گذشته هر بار که مشارکت مردم در آن بالا بوده توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان نیز افزایش یافته است.
وی با اشاره به اهمیت حضور در انتخابات گفت: در واقع برگزاری هر انتخاباتی رفراندومی دوباره برای نظام محسوب می‌شد، که مردم با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای به خوبی به نظام جمهوری پاسخ مثبت دادند. 
مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با بیان اینکه اگر در حوزه جنگ سخت دشمن و اهداف آن قابل رویت است، افزود: اما در جنگ نرم نه تنها حضور دشمنان مشخص نمی‌شود، بلکه همه طراحی‌ها نیز در این جبهه متفاوت و پیچیده‌تر است. 
وی با اشاره به اینکه در دوران فتنه القائات، طراحی و مدل‌های دشمنان اسلامی مدلی آزموده شده بود که آمریکا با همین مدل حکومت 10 کشور جهان را تغییر داده بود، افزود: در نهایت همه توطئه‌ها در حماسه 9 دی مردم بودند که با حضور گسترده طومار دشمنان را درهم پیچیدند. 
صفری ویژگی‌های جنگ نرم را در حوزه داخلی و خارجی برشمرد و افزود: فرماندهان جنگ نرم باید ماهیت ویژه‌ای داشته و مواظب باشند که همچنان که دشمنان را کنترل می‌کنند، یاران خود را نیز از دست ندهند. 
وی با اشاره به نقش ویژه رسانه‌ها در زمینه‌های مختلف خاطرنشان کرد: باید با استفاده از فضای سایبری توطئه‌های دشمنان در این حوزه را شناسایی کرده و مدیریت لازم را داشته باشیم. 
مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با بیان اینکه جنگ فرهنگی دشمن را با همه اعتقاد قبول نکرده‌ایم، یادآور شد: چرا که باور جنگ نرم موجب برنامه‌ریزی مناسب‌تر در این زمینه می‌شود. 
وی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان داشت: باید دغدغه‌های مقام معظم رهبری در زمینه انتخابات به صورت جدی پیگیری شده و در زمینه‌های اهمیت انتخابات، مشارکت حداکثری، وحدت بین نیروهای انقلاب و مردم و امنیت انتخابات برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گیرد. 
صفری با اعلام آمادگی صدا و سیمای استانی در زمینه پوشش مطلوب اخبار انتخابات بیان داشت: باید رسانه‌ها در این زمینه به وظیفه خود به خوبی عمل کنند. 
انتهای پیام/ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول