اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ارتقای شاخص‌های کتابخانه‌ای

بیله‌سوار رتبه اول کتابخانه‌های کشور را کسب کرد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بیله‌سوار گفت: در ارتقای شاخص‌های کتابخانه‌ای و ارائه خدمات موثر به مراجعه‌کنندگان اداره کتابخانه‌های عمومی بیله‌سوار رتبه اول کشور را کسب کرد.

بیله‌سوار رتبه اول کتابخانه‌های کشور را کسب کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمد سرداری صبح امروز در جلسه انجمن کتابخانه‌های بیله‌سوار اظهار داشت: استقبال قشرهای مختلف مرمی به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان از این مکان‌های فرهنگی و همچنین تهیه تجهیزات به روز کتابخانه‌ای اعم از اینترنت پرسرعت، نمایه نشریات مقالات، کتاب‌های مرجع و عمومی در بخش‌های مختلف علمی، برگزاری منظم جلسات انجمن با مصوبات عملیاتی و موثر موجب شد اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بیله‌سوار در بین اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان‌های کشور به عنوان اداره برتر انتخاب شود.
سرداری تصریح کرد: با استفاده از ظرفیت‌های موجود در جلسات انجمن و کمیته نهضت مطالعه مفید تلاش می‌کنیم برنامه‌های موثری برای پیشبرد اهداف کتابخانه‌ای به ویژه مطالعه مفید تدوین شود.
وی به انس بیش از پیش دانش‌آموزان با کتابخانه‌ها اشاره کرد و گفت: طبق تصمیمات اتخاذ شده در جلسه انجمن و با هماهنگی‌های لازم با آموزش و پرورش و رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان، همه دانش‌آموزان و دانشجویان در طی هفته ضمن بازدید و آشنایی با امکانات علمی و فرهنگی کتابخانه‌ها به عضویت این مراکز در می‌آیند.
این مسئول در ادامه به شرکت گسترده اعضای کتابخانه‌ها و دانش‌آموزان مدارس شهرستان بیله‌سوار در مسابقات آنلاین و مکتوب و عضویت در شبکه کتابخوانان حرفه‌ای کشور اشاره کرد و افزود: بیش از پنج نفر از اعضا کتابخانه علامه محمدتقی جعفری بخش جعفرآباد در مسابقات امور فرهنگی نهاد برگزیده کشوری شده‌اند و جوایز برندگان نیز از طرف نهاد به برندگان ارسال شده است.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سرداری در بخش دیگری از سخنان خود از تامین زیر‌ ساخت‌های فرهنگی در این شهرستان خبر داد و گفت: کتابخانه مرکزی شهرستان بیله‌سوار با مساحتی بالغ بر 2 هزار و 500 متر مربع و با پیشرفت فیزیکی 35 در صد در حال ساخت است و تلاش می‌کنیم با جذب اعتبارات لازم این پروژه فرهنگی تکمیل شود.
وی یادآور شد: با تکمیل این پروژه فرهنگی از نظر فضاهای فیزیکی به استاندار‌های جهانی نزدیک خواهیم شد.
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی بیله ‌وار در ادامه از راه‌اندازی مجمع خیرین کتابخانه شهرستان بیله‌سوار خبر داد و اظهار داشت: جلسات این انجمن با حضور خیرین شهرستان تشکیل شده و در آینده نزدیک اعضای هیئت مدیره و موسس از بین خیرین انتخاب و برای ثبت قانونی این انجمن اقدامات لازم صورت می‌گیرید.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول