اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در سطح شهرک‌های صنعتی کشور؛

شهرک صنعتی شیراز، گواهی‌نامه IMS گرفت

خبرگزاری فارس: مدیر عامل هیئت امنای شهرک صنعتی بزرگ شیراز گفت: برای نخستین بار در سطح شهرک‌های صنعتی کشور شهرک صنعتی بزرگ شیراز موفق به دریافت گواهی‌نامه و پیاده‌سازی سیستم IMS شد.

شهرک صنعتی شیراز، گواهی‌نامه IMS گرفت
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علیرضا عرب غنی چهارشنبه‌شب در همایش هیئت امناهای شهرک‌های صنعتی استان فارس اظهار داشت: این گواهی‌نامه تلفیقی از اجرای سه گواهینامه مدیریت ISO9001 و مدیریت کنترل محیط زیست iso14001 و سیستم ایمنی iso18001 است که در شهرک صنعتی بزرگ شیراز پیاده‌سازی شده است.
وی با بیان اینکه با حمایت‌های ویژه مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، هیئت امنای شهرک صنعتی بزرگ شیراز در حال اجرای سیستم اتوماسیون اداری برای ارائه خدمات مناسب‌تر به صنعتگران است، گفت: در این سیستم با صدور شناسنامه برای واحدهای صنعتی علاوه بر تسهیل در مکاتبات و نامه‌نگاری‌های صنایع با ارائه کد شناسایی و کد پرونده به واحدهای صنعتی، نامه‌های اداری صنعتگران در دستگاه‌های اجرایی نیز پیگیری می‌شود.
عرب‌غنی افزود: در زمینه راه‌اندازی اتوماسیون اداری نیز هیئت امنای شهرک صنعتی شیراز جزو نخستین هیئت امناهای شهرک‌های صنعتی در کشور محسوب می‌شود که موفق به انجام آن شده است.
وی در ادامه با بیان اینکه هیئت امنای شهرک صنعتی بزرگ شیراز مشاوره‌های رایگان در زمینه مسائل حقوقی بیمه، قانون کار و کارآفرین به صنعتگران ارائه می‌دهد، تصریح کرد: مشاورانی در این بخش‌ها هر روزه در دفتر این هیئت امنا مستقر هستند و به ارائه مشاوره می‌پردازند.
عرب‌غنی اضافه کرد: هیئت امناها در شهرک‌های صنعتی که از بین صنعتگران فعال در آن شهرک انتخاب می‌شوند می‌توانند نقش موثری در حل مسائل و مشکلات شهرک صنعتی و ارائه خدمات به صنعتگران داشته باشند.
وی با بیان اینکه هیئت امناها باید به سمت درآمدزایی و ایجاد درآمد پایدار حرکت کنند، خاطرنشان کرد: در این زمینه برنامه‌هایی در هیئت امنای شهرک صنعتی بزرگ شیراز انجام شده که می‌تواند الگوی مناسبی برای هیئت امناها در سایر شهرک‌های صنعتی باشد.
مدیرعامل هیئت امنای شهرک صنعتی بزرگ شیراز ادامه داد: هیئت امنا در اداره عمومی شهرک صنعتی و همچنین ارائه خدمات به صنعتگران در حال برنامه‌ریزی و فعالیت است.
وی همچنین با اشاره به لزوم تشکیل دبیرخانه مرکزی هیئت امناهای شهرک‌های صنعتی در استان فارس ابراز داشت: با توجه به اینکه تاکنون هیئت امناها در تعدادی از شهرک‌های صنعتی این استان تشکیل شده است، لزوم تشکیل این دبیرخانه مرکزی با هدف هم‌افزایی و انسجام در فعالیت‌های هیئت امناها بیشتر از پیش احساس می‌شود.
وی همچنین بیان کرد: در این زمینه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس نیز از ایجاد این دبیرخانه استقبال کرده و علاوه بر اینکه طی ابلاغی اینجانب را به عنوان مشاور خود در زمینه راه‌اندازی دبیرخانه مرکزی هیات امناها انتخاب کرده، زمین را به منظور احداث ساختمان فضای اداری به هیئت امنای شهرک صنعتی بزرگ شیراز اختصاص داده است.
عرب‌غنی افزود: در حال احداث ساختمان مرکزی هیئت امنا هستیم تا با تشکیل آن برخی مکاتبات و امور اداری صنعتگران این استان توسط این دبیرخانه پیگیری شود.
وی با قدردانی از حمایت‌های ویژه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در توجه به هیئت امناها به عنوان نمایندگان بخش خصوصی صنعت گفت: بی‌شک تقویت هیئت امناها بستر مناسبی را برای تحقق اصل 44 قانون اساسی فراهم می‌کند و شهرک صنعتی بزرگ شیراز با بیش از 700 واحد صنعتی فعال و اشتغال‌زایی 11 هزار نفر یکی از بزرگ‌ترین شهرک‌های صنعتی کشور محسوب می‌شود.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول