اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول پایش حفاظت از محیط زیست آذربایجان غربی اعلام کرد:

تجهیز شهرک صنعتی ارومیه به سیستم پایش

خبرگزاری فارس: مسئول پایش حفاظت از محیط زیست آذربایجان غربی گفت: شهرک صنعتی شماره یک ارومیه به سیستم پایش آلودگی هوا تجهیز می‌شود.

تجهیز شهرک صنعتی ارومیه به سیستم پایش
پرویز آراسته امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: برخی واحدهای صنعتی و شهرک‌های صنعتی از سوی اداره کل حفاظت از محیط زیست آذربایجان غربی مجاب شده‌اند به سیستم پایش آنلاین تجهیز شوند.
وی با بیان اینکه کارخانه سیمان خوی و کارخانه سیمان ارومیه باید به این سیستم تجهیز شوند، تصریح کرد: واحد صنعتی پویا زرگان تکاب و پتروشیمی میاندوآب نیز در آینده باید به این سیستم تجهیز شوند.
این مسئول با اشاره به مزیت‌های نصب این سیستم در واحدهای صنعتی استان، افزود: با نصب سیستم پایش آنلاین آلودگی هوا، میزان آلایندگی این واحدها اندازه‌گیری و از طریق سیستم آنلاین به مرکز آنلاین سنجش الودگی هوا در اداره کل حفاظت از محیط زیست استان ارسال می‌شود.
آراسته خاطرنشان کرد: این اداره کل نیز با بررسی‌هایی که در این زمینه انجام می‌دهد نسبت به میزان آلاینده بودن هر واحد صنعتی تصمیمات لازم را اتخاذ می‌کند.
وی با بیان اینکه اداره حفاظت از محیط زیست آذربایجان غربی سیستم‌هایی برای دریافت داده‌هایی که از این واحدهای صنعتی ارائه می‌شود نصب کرده است، گفت: تمام داده‌ها از طریق سیستم‌های مخابراتی ثبت و ضبط می‌شود.
این مسئول اعلام کرد: کنترل میزان آلایندگی واحدهای صنعتی و تسریع در تشخیص نقص در بخش‌های مختلف واحدهای صنعتی از طریق سیستم‌هایی که در واحدهای صنعتی نصب می‌شود از دیگر مزیت‌های نصب سیستم آنلاین پایش آلودگی هوا محسوب می‌شود.
وی اظهار داشت: در این راستا واحدهای صنعتی باید هر چه سریع‌تر نسبت به رفع آلایندگی خود اقدام کنند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول