اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با دستور استاندار خراسان شمالی

شهرک صنعتی شماره 3 بجنورد اجرایی شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان شمالی گفت: با پیگیری شرکت شهرک‌های صنعتی و دستور و مساعدت استاندار این استان در کمیسیون ماده 21، 143 هکتار زمین برای شهرک صنعتی شماره سه بجنورد مصوب شد.

شهرک صنعتی شماره 3 بجنورد اجرایی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان شمالی، محمدرضا باقری اظهار داشت: شهرک صنعتی شماره سه بجنورد از مصوبات دور اول سفر هیئت دولت بود که از یک سال گذشته پیگیری برای اجرایی شدن این مصوبه در دستور کار شرکت شهرک‌های صنعتی قرار گرفت.
وی به کمبود زمین مناسب در اطراف شهرستان بجنورد برای احداث شهرک صنعتی شماره سه بجنورد اشاره کرد و افزود: برای تأمین زمین مناسب برای احداث شهرک شماره سه بجنورد از زمان تصویب در دور اول سفر هیئت دولت به استان زمان بسیار زیادی صرف شده است.
باقری ادامه داد: با پیگیری‌های متعدد شرکت شهرک‌های صنعتی و برگزاری جلسات متعدد با دستگاه‌های ذی‌ربط و حمایت استاندار، زمین 143 هکتاری در منطقه شمال شرقی شهر بجنورد، در اختیار شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی قرار گرفت.
وی تصریح کرد: با قرار گیری شهرک صنعتی شماره سه بجنورد در حوزه مناطق محروم، واحدهای مستقر در این شهرک از مزایای معافیت مالیاتی، تخفیف خرید زمین و سایر معافیت‌های قانونی مناطق محروم برخوردار می‌شوند.
رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی گفت: به دلیل موقعیت مناسب شهرک صنعتی شماره سه، این شهرک صنعتی مکان مناسبی برای استقرار صنایع آلاینده است.
وی اظهار داشت: اراضی در اختیار شرکت شهرک‌های صنعتی استان برای اجرای شهرک صنعتی شماره سه تا پایان سال مالی 91، با ایجاد زیرساخت‌ها به سرمایه گذاران واگذار خواهد شد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان شمالی افزود: با مکان‌یابی و تخصیص شهرک صنعتی شماره سه بجنورد، طرح مطالعاتی لازم از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی انجام می‌شود.
وی یادآور شد: با پیشنهاد شرکت شهرک‌های صنعتی استان و موافقت استاندار خراسان شمالی و تصویب کمیسیون ماده 21 امور اراضی، با واگذاری 143 هکتار از اراضی منطقه شمال شرقی شهر بجنورد برای این شهرک موافقت شده است.
باقری تصریح کرد: همچنین در این کمیسیون با واگذاری زمین برای توسعه شهرک صنعتی شیروان و ایجاد منطقه ویژه اقتصادی نیز موافقت شد.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول