اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان نور:

حضور خانواده‌ها در مدارس و دانشگاه‌ها تقویت شود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نور گفت: برای رفع ناهنجاری‌ها حضور خانواده‌ها در مدارس، دانشگاه‌ها و ارتباط قوی با آنها ضروری است.

حضور خانواده‌ها در مدارس و دانشگاه‌ها تقویت شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، صدرالدین متولی ظهر امروز در جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی شهرستان نور بیان داشت: برای رفع ناهنجاری‌ها حضور خانواده‌ها در مدارس، دانشگاه‌ها و ارتباط قوی با آنها ضروری است.
وی اظهار داشت: در جلسات باید راهکار اجرایی ارائه شود و کارگروه‌های مختلف برای هر آسیب شناخته شده فعال و راه حل ارائه شود تا برطرف شود.  
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان نور تصریح کرد: برای هر نقطه آلوده و آسیب‌پذیر یک راهکار اجرایی مشخص ارائه شود و بر اساس توان اقدام شود تا مشکل برطرف شود و این امر نیاز به زمان‌بندی برای اجرای راهکارهای مشخص دارد.
متولی یکی از راهکارهای مقابله با ناهنجاری‌ها را آموزش مربیان حتی در مقطع پیش‌دبستانی دانست و گفت: درصد کمی از این مربیان آموزش دیده‌اند و یا آموزش مناسب ندیده‌اند چون گزارش‌ها حاکی از آن است مربی به دختر پیش‌دبستانی آموزش لاک زدن به ناخن یا رقص می‌آموزد، چقدر روحانی باید حرف بزند و نصیحت کند تا این دختر رعایت کند.
وی ابراز داشت: معلم و محیط با هم در هنجارها و ناهنجاری‌ها دخیل هستند به ‌طوری که اگر 60 درصد معلم دخیل باشد 40 درصد محیط موثر است و نیاز است از پیش دبستانی‌ها شروع کرد تا در 10 سال آینده مشکل نداشته باشیم.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نور ادامه داد: برای جوان 20 تا 25 سال هم باید برنامه داشت و راهکار ارائه کرد و حسب آسیب کارگروه تشکیل داد تا خروجی مناسب داشته و درد درمان شود.
متولی با اشاره به اینکه همه باید دغدغه داشته باشند، متذکر شد: بیان مشکلات طرح مسئله است، حل مسئله به عهده چه کسی باید باشد.
وی برنامه‌ریزی استراتژیک و زمان‌بندی شده و مدون برای هر سال را برای حل مسئله ضروری ذکر کرد.
انتهای پیام/ن۲۰/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول