اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری:

حوادث چهارمحال و بختیاری جان 24 نفر را گرفت

خبرگزاری فارس: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون در مجموع حوادث اتفاق افتاده در این استان 24 نفر جان خود را از دست داده‌اند.

حوادث چهارمحال و بختیاری جان 24 نفر را گرفت
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمود اخلاقی ظهر امروز در نشست شورای اداری این دانشگاه، اظهار داشت: ایجاد بستری مناسب برای درمان بیماران و پاسداشت حقوق مسلم آنها بر اساس منشور حقوق بیمار، تلاش در راستای رفع کاستی‌ها و کمبودهای بخش درمان در زمینه‌های نیروی انسانی متخصص،‌ ایجاد فضای مناسب درمانی و تکمیل تجهیزات پزشکی مورد نیاز از مهم‌ترین وظایف این معاونت است.
وی افزود: درمان بیماران نیازمند به بستری شدن از مرحله اورژانس پیش بیمارستانی تا بستری در بیمارستان‌ها، نظارت بر امور درمانی تمامی مؤسسات درمانی دانشگاه و سایر مؤسسات و نظارت و ارزشیابی ضوابط استاندارد در بیمارستان‌ها و مؤسسات درمانی از دیگر محورهای کاری مهم این معاونت است.
اخلاقی تصریح کرد: علاوه بر این، برنامه‌ریزی در مورد ارتقای سطح کارایی مؤسسات آموزشی و درمانی تابعه، توسعه طرح‌های تخصصی درمانی و افزایش ظرفیت خدمات بیمارستانی، کلینیکی و پاراکلینیکی از دیگر مسئولیت‌های این معاونت است.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهم فعالیت‌های این معاونت از ابتدای سال‌جاری تاکنون، اظهار داشت: راه انـدازی پنج چـادر سلامـت در سطـح اسـتان، تحویل یک باب ساختمان از شرکت سپاه سد برای استقرار پایگاه اورژانس 115 کارون 4، پیگیری برای تحویل دو دستگاه بنز اسپیرینتر و 11 دستگاه آمبولانس تویوتا برای توزیع در پایگاه‌های اورژانس 115 و مراکز بهداشتی و درمانی شبانه روزی از مهم‌ترین این فعالیت‌ها به‌شمار می‎رود.
وی ادامه داد: برگزاری چهارمین المپیاد تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی و دومین المپیاد دانشجویان رشته فوریت‌های پزشکی سراسر کشور، پیگیری احداث ساختمان برای پایگاه‎های دوراهان، جونقان، بن، چهارمحال و بختیاری، فرخشهر و سودجان، پیگیری اخذ زمین برای پایگاه‌های سفید دشت، طاقانک، هوره و سامان از دیگر این اقدامات محسوب می‎شود.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول