اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از 3 روز عملیات

چهارمین جسد حادثه ریزش ساختمان در تبریز از زیر آوار خارج شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گفت: چهارمین جسد حادثه ریزش ساختمان بتنی خیابان بهار تبریز نیز از زیر آوارها خارج شد.

چهارمین جسد حادثه ریزش ساختمان در تبریز از زیر آوار خارج شد
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، انوشیروان کرمانی‌نژاد افزود: پس از گذشت سه روز از حادثه ریزش ساختمان بتنی پنج طبقه در حال احداث کوی پیروز خیابان بهار با  تلاش نیروهای امداد آتش‌نشانی، جسد چهارمین کارگر این حادثه نیز از زیرآوارها بیرون کشیده شد.
وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه نیروهای آتش‌نشانی شهرداری تبریز در لحظات اولیه حادثه دو نفر مصدوم را از زیر آوار بیرون و توسط آمبولانس‌های مرکز فوریت‌های پزشکی به بیمارستان انتقال دادند، خاطرنشان کرد: این عملیات نفس‌گیر و کم‌سابقه با پشتیبانی و همکاری  ماموران آتش‌نشانی، خدمات شهری و اجرایی منطقه چهار شهرداری تبریز، هلال احمر، اورژانس، پلیس و اهالی محل همراه بود.
کرمانی‌نژاد ادامه داد: در حادثه خیابان بهار تبریز بیش از 80 کارشناس و مامور عملیاتی پنج ایستگاه آتش‌نشانی با وسایل و تجهیزات کامل همچنین به طور مداوم و بی‌وقفه مشغول عملیات بوده‌اند.
روز سه‌شنبه ریزش یک باب ساختمان پنج طبقه با اسکلت بتنی در حال ساخت در محله کوی پیروز خیابان بهار به آتش‌نشانی تبریز اطلاع داده شد و نیروهای امداد و نجات سازمان آتش‌نشانی تبریز در اسرع وقت در محل حادثه حاضر شدند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول