اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس راه و ترابری هیرمند خبر داد

اصلاح نقطه حادثه‌خیز محور هیرمند ـ بی‌بی‌دوست

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و ترابری شهرستان هیرمند گفت: نقطه حادثه‌خیز کیلومتر 13 محور هیرمند -بی‌بی‌دوست اصلاح شد.

اصلاح نقطه حادثه‌خیز محور هیرمند ـ بی‌بی‌دوست
ابراهیم شفیعی مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هیرمند اظهار داشت: 20 کیلومتر از محورهای روستایی هیرمند تا پایان سال 90، آسفالت سطحی می‌شود که از این مقدار 14 کیلومتر آن انجام شده است.
وی افزود: محورهای جنگیخون، گل بیک، خدری به طول 4.2 کیلومتر، غلامعلی به طول 1.6 کیلومتر، خان بارانی به جهانتیغ به طول سه کیلومتر، چهاردری به طول 1.5 کیلومتر و فخیره به طول چهار کیلومتر آسفالت سطحی شده‌اند.
رئیس اداره راه و ترابری هیرمند ادامه داد: طی سه ماه گذشته 32 دهانه پل لوله‌ای در راه‌های روستایی هیرمند به اتمام رسیده که از این تعداد در محورهاب جنگیخون - گل بیک 16 دهانه، ساسولی- لچ، شش دهانه، غلامعلی پنج دهانه، سه راهی خمر سه دهانه و فخیره سفلی دو دهانه به اتمام رسیده است.
شفیعی مقدم بیان کرد: هفت کیلومتر از محورهای روستایی پروژه‌های سال 90 هیرمند بهسازی شده است.
وی خاطرنشان کرد: محور جهان آباد سفلی به طول یک کیلومتر، محور شندل - میلک - جهان آباد به طول 600 متر، محور شاهرخ به طول یک کیلومتر، محور سیادک به طول 800 متر، محور سرتیپ به طول 500 متر، عید و سهراب به طول 300 متر بهسازی شده و محورهای دهنو علیخان به طول دو کیلومتر و محور زهرو زهی به طول 1.3 کیلومتر و محور مسکین شیرزایی به طول 1.2 کیلومتر بازگشایی  و تقویت انجام شده است.
رئیس اداره راه و ترابری هیرمند همچنین از اصلاح نقطه حادثه‌خیز کیلومتر 13 محور هیرمند به بی‌بی‌دوست خبر داد و افزود: پل مورب کیلومتر 13 که به عنوان نقطه حادثه‌خیزی در محور هیرمند -بی‌بی‌دوست وجود داشت، تعریض، خاکریزی و آسفالت محل انجام شد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول