اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شوش:

پیشرفت پروژه مسکن مهر شوش مطلوب است

خبرگزاری فارس: فرماندار شوش گفت: توجه به پروژه مسکن مهر شهرستان در اولویت مدیران است به این دلیل سرعت عمل در این پروژه در حد مطلوب ارزیابی می‌شود.

پیشرفت پروژه مسکن مهر شوش مطلوب است
عبدالرضا سعیدی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوش اظهار داشت: سرعت عمل در پروژه مسکن مهر شوش بسیار قابل توجه است و این مهم تنها به دلیل توجه ویژه مدیران شهرستانی و استانی به این پروژه ملی است.
وی تصریح کرد: علاوه بر سرعت عمل در اجرا، کیفیت ساخت نیز بسیار مدنظر بوده است.
سعیدی‌نیا خاطر نشان کرد: تعهداتی برای بهره‌برداری از واحدهایی از مسکن مهر در ماه‌های گذشته داده شده و برای این مهم نیز برنامه‌ریزی دقیقی شده است و در موعد مقرر تعهدات عملی خواهد شد.
وی افزود: در شرایط کنونی پنج پروژه ورزشی برای ساخت و احداث مکان‌های ورزشی در این شهرستان فعال است.
نماینده دولت در شهرستان شوش با اشاره به اینکه فعالیت این پروژه‌ها بسیار خوب ارزیابی می‌شود، تاکید کرد: این پروژه‌ها باید تا پایان سال‌مالی جاری به پایان برسند.
وی با اشاره به این پروژه‌ها خاطر نشان کرد: این پروژه‌ها شامل تعمیر و تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی، بازسازی استادیوم تختی شوش و تکمیل سالن ورزشی چند منظوره، احداث زمین چمن شاوور و تکمیل استادیوم ورزشی کوی کاشانی شوش است که باید تا پایان سال مالی جاری تکمیل شوند.
سعیدی‌نیا تاکید کرد: این پروژه‌ها هیچ مشکل مالی برای تامین اعتبار ندارند و همه اعتبارات این پروژه‌ها تامین شده است.
وی با اشاره به اعتبار اختصاص داده شده به این پروژه‌ها تاکید کرد: برای این پروژه‌های ورزشی بیش از 4 میلیارد و 800 میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.
رئیس شورای ورزش شهرستان شوش خاطر نشان کرد: این اعتبارات همگی از محل اعتبارات تملک‌دارایی‌ها تامین شده و همگی از مرحله انعقاد قرارداد نیز گذشته است و فعال هستند.
انتهای پیام/م30/و4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول